Nowoczesne Technologie Edukacyjne
Drukarka 3D Flashforge Adventurer EDU Lite z kursem Tinkercad
Drukarka 3D Flashforge Adventurer EDU Lite z kursem Tinkercad
Drukarka 3D Flashforge Adventurer EDU Lite z kursem Tinkercad
Drukarka 3D Flashforge Adventurer EDU Lite z kursem Tinkercad
Drukarka 3D Flashforge Adventurer EDU Lite z kursem Tinkercad

Drukarka 3D Flashforge Adventurer EDU Lite z kursem Tinkercad

Id produktu aktin: D3D52360
2500 zł
netto: 2500 zł

Program kupujesz zyskujesz
250 p
Dostępne dla zalogowanych Kliknij tutaj aby się zalogować
Dodaj do schowkaUsuń ze schowka
Łączna cena brutto: 2500 zł

Opinie
Ocena: 0
Opis
Masz pytania dotyczące produktu?
Live chat z handlowcem
Napisz do nas maila
Opis
Banner Aktywna Tablica

Drukarka 3D Flashforge Adventurer EDU Lite

 

Drukarka 3D Flashforge w wersji EDU lite zawiera multimedialny kurs Tinkercad. Jest to bardzo intuicyjny i działający online program pozwalający tworzyć projekty do druku.

Zasada funkcjonowania programu jest bardzo prosta i opiera się na łączeniu ze sobą gotowych brył. Dzięki dostosowaniu ich rozmiaru i proporcji, jesteśmy w stanie stworzyć przeróżne projekty w trzech wymiarach. 

Drukarka 3D Flashforge Adventurer zwraca na siebie uwagę nowoczesnym i estetycznym designem. W połączeniu z niewielkimi rozmiarami ta  drukarka 3D stanowi idealne rozwiązanie, zarówno do szkolnej pracowni, jak domu czy biura. Co więcej, pomimo swojej kompaktowości i niewielkich rozmiarów, pole robocze drukarki wcale nie jest miniaturowe – to aż 15 cm w każdej z osi!

Łatwość konfiguracji, system automatycznego ładowania filamentu oraz zamknięta komora sprawiają, że Adventurer oferuje doskonałe wprowadzenie do świata druku 3D. Sprawdzi się zarówno w celach edukacyjnych, jak i domowych.

Dzięki modułowi WiFi oraz wbudowanej kamerze proces drukowania można kontrolować i obserwować jego każdym etapie. Nie trzeba przebywać fizycznie w pomieszczeniu z drukarką, obraz z kamery można przekazać online i zobaczyć z każdego miejsca na ziemi.

Drukarka jest niezwykle cicha, co przekłada się na komfort pracy w pomieszczeniu w którym trwa proces druku.  

Flashforge Adventurer 3 posiada podgrzewany stół FF-LEX, który rozgrzewając się nawet do 100 stopni, w połączeniu z zamkniętą, bezpieczną komorą pozwala na swobodny druk nie tylko z materiału PLA, czy PET ale też ABS i ASA. W połączeniu z zastosowaną turbiną, chłodzącą wydruk tuż przy głowicy, Adventurer pozwala na uzyskanie wysokiej dokładności druku i bardzo dobre odwzorowanie detali.

 

Podsumowując, Flashforge Adventurer 3 to drukarka o niesamowicie szerokim wachlarzu zastosowań, która świetnie sprawdzi się tak w szkolnej pracowni, jak i w domu. Niezależnie od tego czy potrzebujemy drukarki do zastosowań półprofesjonalnych, edukacyjnych czy do użytku domowego, jej jakość i możliwości spełnią nasze oczekiwania.


Najważniejsze atuty:

  • automatyczna kalibracja platformy roboczej
  • cicha praca (nie przekracza 45dB)
  • wyjmowany, podgrzewany, elastyczny stolik
  • modułowe głowice, turbina chłodząca
  • wbudowana kamera
  • USB oraz WiFi, pamięć wewnętrzna, kolorowy ekran dotykowy

 

Dane techniczne Flashforge Adventurer:

Liczba głowic 1
Pole robocze 150 x 150 x 150 mm
Podgrzewana platforma Tak
Filamenty PLA, ABS, PLA domieszkowane
Wysokość warstwy 0.05 mm - 0.4 mm
Obsługa wydruków z komputera (WiFi, USB stick), z pamięci wewnętrznej, z chmury
Oprogramowanie Flashprint (darmowy), Simplify
Komora robocza Zamknięta
Chłodzenie wydruku

Turbina sterowana oprogramowaniem drukarki

 

 

3Wymiary matematyki


W tej ścieżce chcemy pokazać SuperKoderkom i SuperKoderom użytkowy i wszechstronny charakter matematyki. Zaprezentujemy, jak można wykorzystać umiejętności nabyte na lekcjach matematyki do projektowania obiektów trójwymiarowych.

Przejdziemy drogę od prototypu do fazy testów, kończąc na gotowym produkcie stworzonym z wykorzystaniem drukarki 3D.

W tej ścieżce chcemy pokazać SuperKoderkom i SuperKoderom użytkowy i wszechstronny charakter matematyki. Zaprezentujemy, jak można wykorzystać umiejętności nabyte na lekcjach matematyki do projektowania obiektów trójwymiarowych. Przejdziemy drogę od prototypu do fazy testów, kończąc na gotowym produkcie stworzonym z wykorzystaniem drukarki 3D.

Pobierz wszystkie lekcje

Lekcje:

1 Podczas zajęć uczniowie założą konta w programie TinkerCAD. Nauczą się poruszać wewnątrz aplikacji, a także tworzyć i edytować pierwsze obiekty grafiki trójwymiarowej.

Pobierz lekcję

2

Podczas zajęć uczniowie poznają podstawowe funkcje programu TinkerCAD. Nauczą się poruszać wewnątrz aplikacji, a także tworzyć i edytować pierwsze obiekty grafiki trójwymiarowej.

Pobierz lekcję

3

Podczas zajęć uczniowie dowiedzą się, w jaki sposób zaprojektowane obiekty trójwymiarowe są przygotowywane do wydruku oraz jak w praktyce przebiega proces druku 3D.

Pobierz lekcję

4

Podczas tych zajęć uczniowie poznają kolejne funkcje programu TinkerCAD. Nauczą się poruszać wewnątrz aplikacji, a także rozmieszczać elementy na polu roboczym z wykorzystaniem kolejnych narzędzi programu TinkerCAD.

Pobierz lekcję

5

Podczas zajęć uczniowie dowiedzą się więcej na temat materiałów i najważniejszych ustawień parametrów dotyczących druku 3D.

Pobierz lekcję

6

Podczas tych zajęć uczniowie poznają, czym jest przestrzeń dwu i trzywymiarowa (2D i 3D). Z wykorzystaniem TinkerCad będą doświadczać, jak punkt patrzenia wpływa na oko człowieka i kształty, które widzi.

Pobierz lekcję

7

Zajęcia, na których uczniowie poznają pojęcie przekroju bryły. Wykorzystując poznane wcześniej umiejętności, będą tworzyć w programie TinkerCAD różne przekroje różnych brył.

Pobierz lekcję

8

Zajęcia, na których uczniowie poznają, jak można wykorzystać TinkerCAD do dowodzenia niektórych twierdzeń matematycznych. Ponadto nauczą się, jak wykorzystywać program do wizualizacji zadań, w tym zadań z egzaminów zewnętrznych.

Pobierz lekcję

9

Zajęcia, na których uczniowie poznają, czym jest prototyp i prototypowanie. Wykorzystując poznane wcześniej umiejętności, będą tworzyć i testować stworzone w programie TinkerCAD i wydrukowane na drukarce prototypy przedmiotów użytkowych.

Pobierz lekcję

10 Podczas zajęć uczniowie założą konta w programie TinkerCAD. Nauczą się poruszać wewnątrz aplikacji, a także tworzyć i edytować pierwsze obiekty grafiki trójwymiarowej.

Pobierz lekcję

Dodaj opinię
Twoja ocena:
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.