„Program świetnie sprawdza się w pracy w poradni. Gratulacje! Program ma bardzo przejrzysty układ treści, a polecenia do zadań są jasne i zrozumiałe. Dzieci nie potrzebują dodatkowych wyjaśnień, jak wykonać ćwiczenie (...). Obszerny materiał ze zbioru lingwistycznego (logopedyczny zbiór wyrazów, wyrażeń, zdań i tekstów, dołączony do programu) stwarza ogromne możliwości wykorzystania, zależne tylko od wyobraźni terapeuty. Ogromy plus za dużą bazę kart pracy, z których część można wykorzystać jako zadanie domowe do utrwalania ćwiczonego materiału, a część, po zalaminowaniu, jako uzupełnienie zbioru pomocy tradycyjnych w gabinecie. (...) Ekrany z logopedycznymi tekstami do uzupełniania sprawdzają się również jako uzupełnienie zajęć wspomagających naukę czytania lub niwelowanie trudności w tym zakresie. Bardzo ciekawą częścią są zadania na tematyczne zajęcia grupowe! My je wykorzystywaliśmy także na zajęciach indywidualnych. Program „Zajęcia logopedyczne” z serii mTalent jest ułożony poprawnie pod względem merytorycznym. Szczególnie docenią to początkujący logopedzi, bo pomoże im zaplanować i zrealizować kolejne etapy terapii”.
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 5 w Gdańsku
„Program Zajęcia Logopedyczne z serii mTalent jest bardzo dobrze przygotowany i pomocny podczas prowadzenia zajęć (zarówno z uczniami z lekką, jak i umiarkowaną niepełnosprawnością intelektualną). Na szczególną uwagę zasługują m.in. wyliczanki logopedyczne. Są naprawę świetne, także dla naszych dzieci. Grafika programu jest estetyczna, nieprzeładowana zbędnymi elementami. Przemyślany wizualny umiar to rzadkość na rynku pomocy multimedialnych. Ćwiczenia we wszystkich rozdziałach są przemyślane pod względem merytorycznym, ciekawe i nieszablonowe. Dzięki różnorodnym zadaniom dzieci rozwijają kompetencje w zakresie komunikowania się (rozumienia i nadawania mowy) oraz funkcje słuchowe. Program jest godny polecenia innym terapeutom”.
Terapeuci i nauczyciele z Zespołu Szkół Specjalnych im. J. Korczaka we Wrześni
„Programy rozwinęły ciekawość poznawczą naszych uczniów, ponieważ bazują na umiejętnościach posiadanych przez dzieci, stopniowo wprowadzając na coraz wyższy poziom umiejętności. Dzieci z zaangażowaniem wykonują ćwiczenia logopedyczne, słuchowe. Są one dla nich atrakcyjne, wręcz traktowane jak zabawa, a nie terapia zaburzonych funkcji, co jest zdecydowanym plusem."
Renata Jakubowska, logopeda, pedagog specjalny, lider WND