Nowoczesne Technologie Edukacyjne
Scenariusze zajęć z Photonem

Scenariusze zajęć z Photonem

Id produktu aktin: 821203
100 zł
netto: 100 zł

Program kupujesz zyskujesz
10 p
Dostępne dla zalogowanych Kliknij tutaj aby się zalogować
Dodaj do schowkaUsuń ze schowka
Łączna cena brutto: 100 zł

Opinie
Ocena: 0
Opis
Masz pytania dotyczące produktu?
Live chat z handlowcem
Opis

Gotowe scenariusze lekcji z wykorzystaniem robota interdyscyplinarnego Photon EDU (821200, sprzedawany osobno) i maty edukacyjnej (821202, sprzedawana osobno), przeznaczone dla uczniów szkoły podstawowej.

Pomoc dla nauczyciela
 

Dzięki scenariuszom edukacyjnym dostosowanym do podstawy programowej określonej przez Ministerstwo Edukacji Narodowej, obsługa robota Photon i prowadzenie zajęć z jego wykorzystaniem stają się dziecinnie proste. Nauczyciele realizując przygotowane lekcje poznają działanie robota, jednocześnie pokazują dzieciom jak bezpiecznie i świadomie korzystać z nowych technologii. Robot firmy Photon wprowadza dzieci w świat nauk STEAM, ucząc podstaw programowania, skupiając ich uwagę i stymulując je podczas aktywności.

 


 

Dostosowane do każdej grupy wiekowej

Zestaw zawiera trzy poziomy (A, B i C) dostosowane do wieku i umiejętności dzieci. Na każdy poziom przypada po 10 scenariuszy, które są bazą przygotowującą nauczyciela do samodzielnego prowadzenia zajęć i opracowywania własnych scenariuszy zajęć z wykorzystaniem robotów.

 




Poziom A

Skierowany do przedszkoli oraz pierwszej klasy szkoły podstawowej. Został opracowany w oparciu o najprostsze dostępne interfejsy programowania: Photon Draw oraz Photon Badge. Dzięki nim, poprzez proste sterowanie robotem, dzieci nauczą się programować jego ruchy, wydawać dźwięki, zmieniać barwę czułek oraz oczu i okryją zasady działania czujników, które umożliwią podstawową interakcję z otoczeniem. Uczniowie poznają także pojęcie funkcji i nauczą się wykorzystywać ją w celu skrócenia złożonego programu.

 


 

Poziom B

Skierowany do uczniów drugiej i trzeciej klasy szkoły podstawowej. Został opracowany w oparciu o interfejsy programowania Photon Badge oraz Photon Blocks. Na tym etapie dzieci ćwiczą wyobraźnię przestrzenną, uczą się projektowania i planowania trasy, analizowania problemów i tworzenia optymalnych rozwiązań. Dodatkowo uczniowie poznają możliwe sposoby interakcji robota z otoczeniem, dzięki czemu sterowanie nim stanie się bardziej zaawansowane i autonomiczne.

 

 

 

Poziom C:


Skierowany do uczniów 3 klasy szkoły podstawowej i starszych. Został opracowany z wykorzystaniem najbardziej zaawansowanych z dostępnych interfejsów programowania Photon Block oraz Photon Code. Na tym etapie dzieci zapoznają się z podstawami tworzenia kodu zbliżonego do programowania w konsoli. Poznają pojęcia zmiennych, operacji inkrementacji i dekrementacji, zaawansowanego przebiegu programu czy uzależnienia składowych programu od warunków zewnętrznych wokół robota.

 


 

Zestaw zawiera:
30 scenariuszy w formie książki, podzielonych na grupy wiekowe A, B i C.

Dodaj opinię
Twoja ocena:
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.