Nowoczesne Technologie Edukacyjne
Wirtualne laboratorium wieloprzedmiotowe ClassVR dla 24 uczniów z meblami
Wirtualne laboratorium wieloprzedmiotowe ClassVR dla 24 uczniów z meblami
Wirtualne laboratorium wieloprzedmiotowe ClassVR dla 24 uczniów z meblami
Wirtualne laboratorium wieloprzedmiotowe ClassVR dla 24 uczniów z meblami
Wirtualne laboratorium wieloprzedmiotowe ClassVR dla 24 uczniów z meblami
Wirtualne laboratorium wieloprzedmiotowe ClassVR dla 24 uczniów z meblami
Wirtualne laboratorium wieloprzedmiotowe ClassVR dla 24 uczniów z meblami
Wirtualne laboratorium wieloprzedmiotowe ClassVR dla 24 uczniów z meblami
Wirtualne laboratorium wieloprzedmiotowe ClassVR dla 24 uczniów z meblami
Wirtualne laboratorium wieloprzedmiotowe ClassVR dla 24 uczniów z meblami
Wirtualne laboratorium wieloprzedmiotowe ClassVR dla 24 uczniów z meblami
Wirtualne laboratorium wieloprzedmiotowe ClassVR dla 24 uczniów z meblami
Wirtualne laboratorium wieloprzedmiotowe ClassVR dla 24 uczniów z meblami

Wirtualne laboratorium wieloprzedmiotowe ClassVR dla 24 uczniów z meblami

Id produktu aktin: LP05
72179 zł
netto: 58682 zł

Program kupujesz zyskujesz
7217 p
Dostępne dla zalogowanych Kliknij tutaj aby się zalogować
Dodaj do schowkaUsuń ze schowka
Łączna cena brutto: 72179 zł

Opinie
Ocena: 0
Opis
Do pobrania
Masz pytania dotyczące produktu?
Live chat z handlowcem
Opis

Zestaw dla 24 uczniów zawiera następujące elementy składowe:

Laboratoria Przyszłości - Pakiet Podstawowy - komplet wymagany przez Ministerstwo

  • Drukarka 3D Sygnis Edu Lab z akcesoriami
  • 6 sztuk Filamentu FlashForge PLA 0,5kg
  • Mikrokontroler Arduino z czujnikami i akcesorium
  • Stacja lutownicza HOT AIR z grotem 2w1
  • Aparat fotograficzny Canon M50 Mark II z obiektywem M15-45mm ( może ulec zmianie )
  • Statyw do aparatu i kamery
  • Gimbal do aparatu fotograficznego i kamery
  • Zestaw oświetleniowy: Lampa SOFTBOX ze statywem i żarówką
  • Mikrofon kierunkowy Saramonic Vmic-Mini+ Mikroport Blink 500
  • Laptop Acer Extensa 15

Kamera Insta360 One X2 GRATIS

  • Rozdzielczość 5.7K
  • Zwiększony bitrate i lepsze odzwierciedlenie kolorów
  • Ulepszony system zarządzania energią
  • Konstrukcja zapewniająca wodoszczelność do 10m
  • Zdjęcia sferyczne 18MP (6080x3040)
  • Funkcja nagrywania jednym obiektywem - Wide Angle (Steady Cam Mode) nawet w rozdzielczości 2560x1440/50fps
  • Nagrywanie dźwięku stereo z opcjonalną redukcją szumów wiatru oraz dźwięku 360
  • Czas nagrywania: nawet do 80 minut (5.7K / 30fps)
  • Wbudowana stabilizacja FlowState oparta o 6-osiowy żyroskop i działanie sztucznej inteligencji
  • Wbudowany moduł WiFi (5G) oraz Bluetooth (BLE4.0)
  • Dedykowana, uniwersalna i łatwa w obsłudze aplikacja
  • Kostki VR są dobrym urozmaiceniem dla lekcji VR. Umożliwiają uczniom fizyczną interakcję z ogromną gamą ekscytujących modeli 3D. Trzymanie w dłoni bijącego ludzkiego serca, czaszki lub spotkanie oko w oko z pająkiem przenosi każdą lekcje w inny wymiar.
  • Użycie kostki jest bardzo proste! Wystarczy spojrzeć na nią przez okulary VR, a następnie swobodnie poruszać dłonią w wybranym kierunku lub sterować modelem 3D za pomocą ruchu głowy.
  • Okulary VR PREMIUM są w pełni gotowe do pracy w klasie, nie wymagają żadnego dodatkowego urządzenia mobilnego, są bezprzewodowo zarządzane i kontrolowane przez dedykowany portal dla nauczycieli
  • Zintegrowany system ładowania zainstalowany w skrzyniach z aktywnymi wentylatorami umożliwia bezpieczne ładowanie nawet gdy skrzynie są zamknięte i zablokowane
  • Podłączenie przewodowego kontrolera ręcznego do okularów umożliwia złącze USB
  • Kontroler dzięki niskiej wadze oraz odpowiednio rozmieszczonym trzem przyciskom wraz joystickiem pozwala na intuicyjne sterowanie wyświetlanymi treściami
  • Rewolucyjne doświadczenie edukacyjne, zawierające już kilkaset scen wirtualnych, które sprawią, że niemożliwe stanie się (wirtualną) rzeczywistością!
  • Krainy z przeróżnymi strefami tematycznymi i scenami
  • Możliwość bieżącej analizy danych na temat działań użytkowników
  • Atrakcyjna, nowoczesna forma kształcenia
  • Możliwość dzielenia się z użytkownikami swoimi scenariuszami lekcji
  • Narzędzia oceniania i raportowania dla nauczycieli
  • Kompleksowy pulpit nawigacyjny dla nauczyciela
  • Uproszczone zarządzanie uczniami
  • Raportowanie postępów i osiągnięć
  • Zdjęcia i filmy 360°
  • Rozszerzone modele 3D
  • Testy i ćwiczenia oceniające

Biurko nauczycielskie komputerowe Interaktin

  • Ergonomiczny kształt
  • Szafka na komputer stacjonarny, zamykana szuflada i szafka na dokumenty
  • Możliwość zabudowy monitora dotykowego 21.5"

Stolik uczniowski wyspa 6 osobowy (rozmiar nr 6)

  • Ergonomiczny stolik uczniowski zapewniający uczniowi przyjęcie pozycji siedzącej skierowanej o kąt min. 15 stopni od osi sali w kierunku tablicy
  • Elementy wykonane z płyty wiórowej laminowanej MDF gr. 18 mm, blat grubości min. 18 mm, wykończenie grubą okleiną PCV (min. 2 mm), blenda min. 50 cm wysokości, kanał kablowy między blatem a blendą min 12cm x 12cm, przepusty kablowe, wymiary 120-130 cm x 50-60 cm, 59-76 cm
  • Stolik posiada certyfikat dopuszczający do użytku w jednostkach oświatowych

Monitor dotykowy LED zintegrowany z blatem biurka nauczyciela 21.5" FullHD

  • technologia - Format 16:9 Full HD, ekran TN z technologią Rapid Response
  • monitor zabudowany w biurku - nowoczesny sposób montażu, efektowny wygląd
  • cechy szczególne - automatyczna regulacja kontrastu; licznik carbon savings; naViSet Administrator 2; technologia Rapid Responce; licznik Carbon Footprint / licznik Carbon Savings; tryb ECO
  • stereofoniczny dźwięk - wbudowane głośniki 2x 1W
  • elastyczność - oparcie umożliwia „dynamiczny" siad. Krzesło posiada miękkie siedzisko
  • duża wytrzymałość - osiągnięta dzięki unikalnej technologii wytwarzania - zapewnia wielokrotnie dłuższy czas użytkowania krzesła
  • komfort termiczny - innowacyjna technologia wytwarzania umożliwia powstanie płaszcza termicznego pomiędzy dwoma płaszczyznami krzesła, zapewniając komfort dla pleców dziecka i pośladków
  • przyjazne środowisku - krzesło w pełni nadaje się do ponownego przetworzenia
  • pozytywne opinie wiodących instytutów medycznych - powodują, że to najlepsze krzesła dla dzieci do przedszkola

Krzesło uczniowskie ergonomiczne Dobre (obrotowe, regulowane, bez podłokietników)

  • elastyczność - oparcie umożliwia „dynamiczny" siad. Krzesło posiada miękkie siedzisko
  • duża wytrzymałość - osiągnięta dzięki unikalnej technologii wytwarzania - zapewnia wielokrotnie dłuższy czas użytkowania krzesła
  • komfort termiczny - innowacyjna technologia wytwarzania umożliwia powstanie płaszcza termicznego pomiędzy dwoma płaszczyznami krzesła, zapewniając komfort dla pleców dziecka i pośladków
  • przyjazne środowisku - krzesło w pełni nadaje się do ponownego przetworzenia
  • pozytywne opinie wiodących instytutów medycznych - powodują, że to najlepsze krzesła dla dzieci do przedszkola

Biurka uczniowskie, biurko nauczycielskie i krzesła posiadają certyfikat dopuszczający do użytkowania w placówkach oświatowych.

W skład podanej ceny kompletu wchodzą następujące elementy:

  • Wirtualne Laboratorium Przedmiotowe ClassVR - zestaw 8 szt.
  • Zestaw podstawowy Laboratoria Przyszłości
  • Licencja - roczny dostęp do portalu ClassVR z pakietem Avantis World - 1 szt.
  • Zestaw 8 ręcznych kontrolerów USB do ClassVR
  • Zestaw 8 Kostek do Class VR
  • Stolik uczniowski wyspa 6 osobowy - 4 szt.
  • Biurko nauczycielskie komputerowe Interaktin - 1 szt.
  • Monitor dotykowy LED zintegrowany z blatem - 1 szt.
  • Fotel nauczyciela Interaktin tapicerowany, ergonomiczny - 1 szt.
  • Krzesło uczniowskie ergonomiczne Dobre krzesło Twist - 24 szt.
  • Usługa wdrożenia i szkolenia (4h) - 1 szt.
  • Kamera Insta 360 One X2 W PREZENCIE

Specyfikacja urządzenia ClassVR

  • Ośmiordzeniowy procesor Qualcomm Snapdragon XR1
  • Soczewka Fresnela / soczewka asferyczna 100 stopni FOV
  • Przedni aparat 13 Mpx z automatycznym ustawianiem ostrości
  • 5,5-calowy szybki wyświetlacz o wysokiej rozdzielczości 2560 x 1440
  • Do czterech godzin pracy na jednej baterii
  • 802.11 a/b/g/n Dual Band WiFi 2.4/5Ghz + Bluetooth 4.2
  • Ładowanie / wejście USB-C dla kontrolera ręcznego
  • Polimerowa bateria litowo-jonowa 4000 mAh
  • Mocowanie na głowę z regulacją w 3 kierunkach za pomocą podwójnych pasków z tyłu
  • 4 GB DDR RAM i 64 GB wewnętrznej pamięci masowej
  • Zintegrowane podwójne głośniki

Gogle VR posiadają autoryzowany serwis na terenie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie techniczne - serwis obowiązkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w języku polskim, instrukcja obsługi w języku polskim zgodnie z wymogami programu Laboratoria przyszłości.


Prezentacja zastosowania Wirtualnej Rzeczywistości w Laboratorium Przyszłości

Prezentacja użytkowania Kostki Class VR w Rzeczywistości Rozszerzonej

Dzięki zastosowaniu okularów wirtualnej rzeczywistości możemy stworzyć kompletne laboratorium przyszłości wraz z meblami

Najnowsze urządzenie z najczęściej nagradzanego rozwiązania ClassVR jest wyposażone w:

  • nowy i ulepszony szybko przełączający się wyświetlacz HD 2K,
  • wydajny procesor Qualcomm stworzony specjalnie dla urządzeń AR i VR,
  • 100-stopniowe pole widzenia,
  • ulepszoną optykę,
  • przedni aparat,
  • zupełnie nowy korpus uzupełniający nowe funkcje urządzenia

DOSTĘPNY W ZESTAWACH PO 4 I 8 SZTUK

Skrzynie transportowe zaprojektowane zostały w taki sposób aby umożliwić łatwe ładowanie i przechowywania okularów ClassVR. Zarówno zestaw 4, jak i zestaw 8 są dostarczane w dedykowanej twardej walizce, która nie tylko chroni urządzenia podczas przechowywania, ale także ładuje okulary za pomocą jednej wtyczki ściennej. Zestaw startowy 4 jest lekki i mogą go przenosić uczniowie w każdym wieku, a zestaw 8 posiada dodatkowo wysuwaną rączkę oraz wytrzymałe kółka, co ułatwia przenoszenie zestawu, nawet przez młodszych uczniów.

ZESTAW ZAWIERA NOWY KONTROLER RĘCZNY

W przypadku zakupu jako część zestawu, każdy zestaw ClassVR Premium jest dostarczany wraz z przewodowym kontrolerem ręcznym obsługującym ekscytującą nową wersję zawartości ClassVR; otwarte światy. Kontroler z asilany jest wyłącznie przez zestaw ClassVR podczas użytkowania, jest lekki, posiada trzy przyciski użytkowe oraz centralny joystick.

Podczas zanurzenia uczniów w wirtualnym świecie nauki za pomocą zestawu ClassVR, dodatkowy kontroler umożliwia uczniom intuicyjne eksplorowanie ich wirtualnego środowiska z pełną kontrolą.

BEZPIECZNE, PEWNE I GOTOWE OD ZARAZ

Nie ma nic gorszego niż technologia, która nie działa, lub nie jest wykorzystywana w obawie przed uszkodzeniem urządzenia. Zarówno zestawy ClassVR 4, jak i 8 mają przenośne, wzmocnione etui do przechowywania i ładowania, dzięki czemu wszystkie zestawy są bezpieczne i w pełni naładowane, gotowe do użycia przez uczniów w dowolnym momencie. Specjalnie zaprojektowana pianka pomaga chronić zestawy i utrzymuje go bezpiecznie na miejscu.

BEZPIECZNE ŁADOWANIE

Etui ClassVR zostało zaprojektowane tak, aby umożliwić ładowanie urządzeń nawet wtedy, gdy jest zamknięta i zablokowana.

Zintegrowany hub ładujący USB wraz z aktywnymi wentylatorami chłodzącymi zapewnia bezpieczne zamknięcie i jednoczesne ładowanie zestawów, bez obawy o przegrzanie.

JEDEN ZESTAW W WIELU LABORATORIACH PRZEDMIOTOWYCH

Maksymalizacja inwestycji w VR oznacza udostępnienie jej jak największej liczbie uczniów. Dlatego futerały ClassVR zostały zaprojektowane tak, aby były jak najbardziej mobilny, umożliwiając uczniom łatwe i bezpieczne przenoszenie zestawów z jednej sali do drugiej.

Zestaw startowy 4 jest lekki i mogą go przenosić uczniowie w każdym wieku, a zestaw 8 ma wysuwaną rączkę i solidne kółka, które ułatwiają przenoszenie zestawów, nawet małym dzieci. Dzięki wytrzymałej skorupie ABS i miękkiej wewnętrznej wyściółce z pianki.

Ponad 1000 dostępnych zasobów rzeczywistości wirtualnej, obejmujących następujące obszary:

WYBRANA LEKCJA DOSTĘPNA JEDNYM KLIKNIĘCIEM

Samodzielnie tworzysz scenariusze lekcji i dobierasz treści z banku zasobów. Przekazujesz treści każdemu uczniowi jednocześnie i poprowadzisz go przez doświadczenie, podkreślając interesujące miejsca.

ClassVR pomaga monitorować to, co widzą uczniowie i powoduje, że uczniowie z zaangażowaniem koncentrują się na każdym zadaniu.

DYNAMICZNE PUNKTY ZAINTERESOWANIA

Dzięki dynamicznemu punktowi zainteresowań (POI) ClassVR nauczyciele mogą naprowadzać uczniów, aby spojrzeli na określoną część doświadczenia VR, po prostu klikając w dowolnym miejscu odtwarzanego obrazu 360.

W okularach VR pojawi się wskaźnik prowadzący ich w kierunku obiektu wybranego przez nauczyciela jako szczególnie interesującego.

JEDNOCZESNE WYŚWIETLANIE

Portal ClassVR umożliwia nauczycielowi dostarczenie zdefiniowanej listy odtwarzania zasobów do wszystkich okularów jednocześnie.

Prosty zestaw elementów sterujących wysyła zasoby do okularów. Wszystkie filmy są zsekwencjonowane jednocześnie, więc każdy uczeń będzie w tym samym punkcie lekcji, umożliwiając nauczycielom opisywanie i komentowanie podczas odtwarzania.

ŚLEDZENIE UCZNIÓW

Innowacyjna funkcja śledzenia wzroku ClassVR pozwala nauczycielom zobaczyć dokładnie, gdzie każdy uczeń patrzy w okularach VR.

WIDOK W CZASIE RZECZYWISTYM

Małe ikony, przedstawiające „punkt widzenia” każdego ucznia (POV), są wyświetlane w portalu, umożliwiając nauczycielom natychmiastowe sprawdzenie, czy wszystkie są ustawione we właściwym miejscu.

Te ikony zapewniają śledzenie ruchu i orientacji w czasie rzeczywistym, zapewniając cenne informacje zwrotne dla nauczycieli.

BLOKADA AKTYWNOŚCI

Podczas prowadzenia lekcji okulary automatycznie blokują się na wybranej aktywności z listy odtwarzania.

Przyciski i sterowanie gestami są wyłączone, dzięki czemu uczeń pozostaje podczas lekcji pod kontrolą nauczyciela.

Galeria, przykład zastosowania w laboratoriach matematycznych, chemicznych, fizycznych, przyrodniczych, biologicznych, geograficznych, językowych, historycznych.

Portal Class VR:

Do pobrania
Dodaj opinię
Twoja ocena: