Opis

Zestaw dla 8 uczniów zawiera następujące elementy składowe:
Laboratoria Przyszłości - Pakiet Podstawowy - komplet wymagany przez Ministerstwo |

|
- Drukarka 3D Sygnis Edu Lab z akcesoriami
- 6 sztuk Filamentu FlashForge PLA 0,5kg
- Mikrokontroler Arduino z czujnikami i akcesorium
- Stacja lutownicza HOT AIR z grotem 2w1
- Statyw do aparatu i kamery
- Gimbal do aparatu fotograficznego i kamery
- Zestaw oświetleniowy: Lampa SOFTBOX ze statywem i żarówką
- Mikrofon kierunkowy Saramonic Vmic-Mini+ Mikroport Blink 500
- Laptop Acer Extensa 15
|
Kostka VR
|

|
- Kostki VR są dobrym urozmaiceniem dla lekcji VR. Umożliwiają uczniom fizyczną interakcję z ogromną gamą ekscytujących modeli 3D. Trzymanie w dłoni bijącego ludzkiego serca, czaszki lub spotkanie oko w oko z pająkiem przenosi każdą lekcje w inny wymiar.
- Użycie kostki jest bardzo proste! Wystarczy spojrzeć na nią przez okulary VR, a następnie swobodnie poruszać dłonią w wybranym kierunku lub sterować modelem 3D za pomocą ruchu głowy.
|
Zestaw ClassVR 4 sztuk okularów PREMIUM nowość 2021 w skrzyni transportowej z ładowaniem.
|

|
- Okulary VR PREMIUM są w pełni gotowe do pracy w klasie, nie wymagają żadnego dodatkowego urządzenia mobilnego, są bezprzewodowo zarządzane i kontrolowane przez dedykowany portal dla nauczycieli
- Zintegrowany system ładowania zainstalowany w skrzyniach z aktywnymi wentylatorami umożliwia bezpieczne ładowanie nawet gdy skrzynie są zamknięte i zablokowane
|
Zestaw 4 ręcznych kontrolerów USB do ClassVR.
|

|
- Podłączenie przewodowego kontrolera ręcznego do okularów umożliwia złącze USB
- Kontroler dzięki niskiej wadze oraz odpowiednio rozmieszczonym trzem przyciskom wraz z joystickiem pozwala na intuicyjne sterowanie wyświetlanymi treściami
|
Licencja - roczny dostęp do portalu wirtualnych lekcji
|

|
- Dostęp do 14 modułów przedmiotowych zawierających stale rozbudowujące się treści
- Ponad 1000 gotowych materiałów, intuicyjne zarządzanie klasopracownią zapewniają angażujące, wciągające doświadczenie dla uczniów w każdym wieku
- Możliwość bieżącej analizy danych na temat działań użytkowników
- Atrakcyjna, nowoczesna forma kształcenia
- Możliwość dzielenia się z użytkownikami swoimi scenariuszami lekcji
- Wiele dziedzin w jednej pracowni: Biologia, Chemia, Fizyka, Geografia, Historia, Matematyka, Sztuka, Muzyka, Religia, WF, Technologia, Umiejętność czytania i pisania, nauka języków, Edukacja społeczna i obywatelska, Dramat, teatr i sztuki sceniczne
|
W skład podanej ceny kompletu wchodzą następujące elementy:
Specyfikacja urządzenia ClassVR
Ośmiordzeniowy procesor Qualcomm Snapdragon XR1 |
Ładowanie / wejście USB-C dla kontrolera ręcznego |
Soczewka Fresnela / soczewka asferyczna 100 stopni FOV |
Polimerowa bateria litowo-jonowa 4000 mAh |
Przedni aparat 13 Mpx z automatycznym ustawianiem ostrości |
Mocowanie na głowę z regulacją w 3 kierunkach za pomocą podwójnych pasków z tyłu |
5,5-calowy szybki wyświetlacz o wysokiej rozdzielczości 2560 x 1440 |
3 GB DDR RAM i 32 GB wewnętrznej pamięci masowej |
Do czterech godzin pracy na jednej baterii |
Zintegrowane podwójne głośniki |
Gogle VR posiadają autoryzowany serwis na terenie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie techniczne - serwis obowiązkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w języku polskim, instrukcja obsługi w języku polskim zgodnie z wymogami programu Laboratoria przyszłości.
Prezentacja zastosowania Wirtualnej Rzeczywistości w Laboratorium Przyszłości
Prezentacja użytkowania Kostki Class VR
Najnowsze urządzenie z najczęściej nagradzanego rozwiązania ClassVR, jest wyposażone w:
- nowy i ulepszony szybko przełączający się wyświetlacz HD 2K,
- wydajny procesor Qualcomm stworzony specjalnie dla urządzeń AR i VR,
- 100-stopniowe pole widzenia,
- ulepszoną optykę,
- przedni aparat,
- zupełnie nowy korpus uzupełniający nowe funkcje urządzenia.

DOSTĘPNY W ZESTAWACH PO 4 I 8 SZTUK
Skrzynie transportowe zaprojektowane zostały w taki sposób aby umożliwić łatwe ładowanie i przechowywania okularów ClassVR. Zarówno zestaw 4, jak i zestaw 8 są dostarczane w dedykowanej twardej walizce, która nie tylko chroni urządzenia podczas przechowywania, ale także ładuje okulary za pomocą jednej wtyczki ściennej. Zestaw startowy 4 jest lekki i mogą go przenosić uczniowie w każdym wieku, a zestaw 8 posiada dodatkowo wysuwaną rączkę oraz wytrzymałe kółka, co ułatwia przenoszenie zestawu, nawet przez młodszych uczniów.
ZESTAW ZAWIERA NOWY KONTROLER RĘCZNY
W przypadku zakupu jako część zestawu, każdy zestaw ClassVR Premium jest dostarczany wraz z przewodowym kontrolerem ręcznym obsługującym ekscytującą nową wersję zawartości ClassVR; otwarte światy. Kontroler zasilany jest wyłącznie przez zestaw ClassVR podczas użytkowania, jest lekki, posiada trzy przyciski użytkowe oraz centralny joystick.
Podczas zanurzenia uczniów w wirtualnym świecie nauki za pomocą zestawu ClassVR, dodatkowy kontroler umożliwia uczniom intuicyjne eksplorowanie ich wirtualnego środowiska z pełną kontrolą.
BEZPIECZNE, PEWNE I GOTOWE OD ZARAZ
Nie ma nic gorszego niż technologia, która nie działa, lub nie jest wykorzystywana w obawie przed uszkodzeniem urządzenia. Zarówno zestawy ClassVR 4, jak i 8 mają przenośne, wzmocnione etui do przechowywania i ładowania, dzięki czemu wszystkie zestawy są bezpieczne i w pełni naładowane, gotowe do użycia przez uczniów w dowolnym momencie. Specjalnie zaprojektowana pianka pomaga chronić zestawy i utrzymuje go bezpiecznie na miejscu.
BEZPIECZNE ŁADOWANIE
Etui ClassVR zostało zaprojektowane tak, aby umożliwić ładowanie urządzeń nawet wtedy, gdy jest zamknięta i zablokowana.
Zintegrowany hub ładujący USB wraz z aktywnymi wentylatorami chłodzącymi zapewnia bezpieczne zamknięcie i jednoczesne ładowanie zestawów, bez obawy o przegrzanie.
JEDEN ZESTAW W WIELU LABORATORIACH PRZEDMIOTOWYCH
Maksymalizacja inwestycji w VR oznacza udostępnienie jej jak największej liczbie uczniów. Dlatego futerały ClassVR zostały zaprojektowane tak, aby były jak najbardziej mobilny, umożliwiając uczniom łatwe i bezpieczne przenoszenie zestawów z jednej sali do drugiej.
Zestaw startowy 4 jest lekki i mogą go przenosić uczniowie w każdym wieku, a zestaw 8 ma wysuwaną rączkę i solidne kółka, które ułatwiają przenoszenie zestawów, nawet małym dzieci. Dzięki wytrzymałej skorupie ABS i miękkiej wewnętrznej wyściółce z pianki.
Ponad 1000 dostępnych zasobów rzeczywistości wirtualnej, obejmujących następujące obszary:
WYBRANA LEKCJA DOSTĘPNA JEDNYM KLIKNIĘCIEM
Samodzielnie tworzysz scenariusze lekcji i dobierasz treści z banku zasobów. Przekazujesz treści każdemu uczniowi jednocześnie i poprowadzisz go przez doświadczenie, podkreślając interesujące miejsca.
ClassVR pomaga monitorować to, co widzą uczniowie i powoduje, że uczniowie z zaangażowaniem koncentrują się na każdym zadaniu.
|

|

|
DYNAMICZNE PUNKTY ZAINTERESOWANIA
Dzięki dynamicznemu punktowi zainteresowań (POI) ClassVR nauczyciele mogą naprowadzać uczniów, aby spojrzeli na określoną część doświadczenia VR, po prostu klikając w dowolnym miejscu odtwarzanego obrazu 360.
W okularach VR pojawi się wskaźnik prowadzący ich w kierunku obiektu wybranego przez nauczyciela jako szczególnie interesującego.
|
JEDNOCZESNE WYŚWIETLANIE
Portal ClassVR umożliwia nauczycielowi dostarczenie zdefiniowanej listy odtwarzania zasobów do wszystkich okularów jednocześnie.
Prosty zestaw elementów sterujących wysyła zasoby do okularów. Wszystkie filmy są zsekwencjonowane jednocześnie, więc każdy uczeń będzie w tym samym punkcie lekcji, umożliwiając nauczycielom opisywanie i komentowanie podczas odtwarzania.
|

|

|
ŚLEDZENIE UCZNIÓW
Innowacyjna funkcja śledzenia wzroku ClassVR pozwala nauczycielom zobaczyć dokładnie, gdzie każdy uczeń patrzy w okularach VR.
|
WIDOK W CZASIE RZECZYWISTYM
Małe ikony, przedstawiające „punkt widzenia” każdego ucznia (POV), są wyświetlane w portalu, umożliwiając nauczycielom natychmiastowe sprawdzenie, czy wszystkie są ustawione we właściwym miejscu.
Te ikony zapewniają śledzenie ruchu i orientacji w czasie rzeczywistym, zapewniając cenne informacje zwrotne dla nauczycieli.
|

|

|
BLOKADA AKTYWNOŚCI
Podczas prowadzenia lekcji okulary automatycznie blokują się na wybranej aktywności z listy odtwarzania.
Przyciski i sterowanie gestami są wyłączone, dzięki czemu uczeń pozostaje podczas lekcji pod kontrolą nauczyciela.
|
Galeria, przykład zastosowania w laboratoriach matematycznych, chemicznych, fizycznych, przyrodniczych, biologicznych, geograficznych, językowych, historycznych.