Nowoczesne Technologie Edukacyjne
Przewodnik astronoma „Zobacz wszystko!”

Id produktu aktin: 60975
44 zł
netto: 36 zł

Program kupujesz zyskujesz
4 p
Dostępne dla zalogowanych Kliknij tutaj aby się zalogować
Dodaj do schowkaUsuń ze schowka
Łączna cena brutto: 44 zł

Opinie
Ocena: 0
Opis
Masz pytania dotyczące produktu?
Live chat z handlowcem
Opis

Ten napisany przez Alexandra Shimbaleva przewodnik przeznaczony dla osób stawiających pierwsze kroki w astronomii zawiera przydatne informacje dotyczące wielu jej aspektów. Przewodnik jest napisany zrozumiałym językiem i zawiera wszystkie niezbędne informacje dotyczące teleskopów i przestrzeni kosmicznej.

Rozdziały są logicznie uporządkowane, a dzięki kolorowym ilustracjom (mapy gwiazd oraz zdjęcia gwiazdozbiorów, galaktyk, mgławic, planet itp.) przewodnik jest interesujący także dla dzieci.

Treść przewodnika:

Pierwsze rozdziały zawierają informacje dotyczące astronomii i obserwacji ciał niebieskich, a także opisy teleskopów i ich konstrukcji. Te informacje będą przydatne, gdy zechcesz kupić teleskop.

W kolejnych rozdziałach szczegółowo opisano sferę niebieską, jak również 280 ciał niebieskich, które można na niej obserwować. Zawarte są również komentarze i zdjęcia. W dalszych rozdziałach opisane są również planety Układu Słonecznego oraz ich satelity, mgławice głębokiego nieba oraz gromady gwiazd oraz zawarte sugestie dotyczące obserwacji, informacje o nawigacji oraz wyborze najlepszego teleskopu.

Po przeczytaniu tej książki nocne niebo nie będzie już dla Ciebie zagadką, a poruszanie się po bezkresach wszechświata będzie dla Ciebie niezwykle proste.

Informacje dodatkowe:

• Autor: A.A. Shimbalev
  • Opublikowano w latach 2011-2017
  • Liczba stron: 87
  • Miękka oprawa
  • Opublikowano we współpracy z Levenhuk

Zastosowanie: Produkt do użytku ogólnego. Może być używany przez dzieci powyżej 10. roku życia.

Dodaj opinię