Nowoczesne Technologie Edukacyjne
Program Zrób to Sam!
Program Zrób to Sam!
Program Zrób to Sam!
Program Zrób to Sam!
Program Zrób to Sam!
Program Zrób to Sam!
Program Zrób to Sam!
Program Zrób to Sam!
Program Zrób to Sam!
Program Zrób to Sam!
Program Zrób to Sam!
Program Zrób to Sam!
Program Zrób to Sam!
Program Zrób to Sam!
Program Zrób to Sam!
Program Zrób to Sam!
Program Zrób to Sam!
Program Zrób to Sam!
Program Zrób to Sam!
Program Zrób to Sam!
Program Zrób to Sam!
Program Zrób to Sam!
Program Zrób to Sam!
Program Zrób to Sam!
Program Zrób to Sam!
Program Zrób to Sam!

Program "Zrób to Sam!"

Id produktu aktin: DIY
699 zł
netto: 568 zł

Program kupujesz zyskujesz
69 p
Dostępne dla zalogowanych Kliknij tutaj aby się zalogować
Dodaj do schowkaUsuń ze schowka
Łączna cena brutto: 699 zł

Opinie
Ocena: 0
Opis
Masz pytania dotyczące produktu?
Live chat z handlowcem
Napisz do nas maila
Opis

Opis programu:

Program ZRÓB TO SAM! został stworzony po to, aby pomóc nauczycielom w ich codziennej pracy z tablicami interkatywnymi . Dzięki szerokiej gamie ćwiczeń i dużym możliwościom edycyjnym, każdą lekcję możemy wzbogacić w pełni interaktywnymi ćwiczeniami własnego pomysłu.

Program Zrób to sam! zawiera szablony gotowych do wykorzystania ćwiczeń. Są to anagramy, łączenie w pary, grupowanie w zbiory lub kolumny, zaznaczanie gorących punktów, przeprowadzanie testów jednokrotnego lub wielokrotnego wyboru.

Nauczyciel w bardzo prosty sposób może edytować te szablony, przygotowując własne ćwiczenia odpowiednie do tematu lekcji i poziomu nauczania. Proces tworzenia własnych ćwiczeń polega na zmianie obrazka, dodaniu (edytowaniu) kolumn, nagłówków i grup wyrazów. Możemy wgrać obrazek, bądź prezentacje stworzoną na innym komputerze. Zmienić nazwę ćwiczenia, a także, w razie potrzeby użyć komentarzy. Każde przygotowane ćwiczenie można zapisać i wielokrotnie z niego korzystać, a w razie potrzeby ponownie edytować. Ćwiczenia przygotowane w programie Zrób to sam! można łatwo kopiować do programu Interwrite Workspace. Wystarczy tylko, wybrany element z biblioteki, przeciągnąć na Workspace programu InterWrite i automatycznie zostanie on wklejony.

Ogromną zaletą tych ćwiczeń jest to, że zawarte w nim zadania to ćwiczenia flashowe. Występują one w formie testu lub nauki.

Nauka to proces ćwiczenia aż do zapamiętania. W przypadku ćwiczeń w formie nauki, uczeń zaznacza rozwiązanie tyle razy, aż wskaże prawidłową odpowiedź. Przy każdym wyborze pojawia się informacja czy zrobił to dobrze, czy źle. Może też pojawić się komentarz dlaczego dana odpowiedź jest dobra lub zła. Dopiero, gdy uczeń wskaże prawidłowe rozwiązanie, program umożliwi mu przejście dalej.

Test to proces sprawdzania wiedzy. W ćwiczeniach w formie testu poprawność rozwiązania sprawdzana jest na końcu. Przechodząc przez jego poszczególne elementy po wskazaniu odpowiedzi, program automatycznie przechodzi do kolejnego punktu. Zakończenie ćwiczenia następuje dopiero po naciśnięciu przycisku „Sprawdź”. Pojawia się wówczas, informacja o ilości błędnych i prawidłowych odpowiedzi.

Program Zrób To Sam!, jest niezwykle przydatny podczas prowadzenia każdej lekcji oraz tworzenia własnych zbiorów interesujących ćwiczeń interaktywnych.

„Zrób To Sam! Pomocnik nauczyciela 3.0” to rewelacyjny program, oszczędzający czas nauczyciela. Zawiera szablony gotowych do wykorzystania ćwiczeń i został stworzony jako pomocnik dla nauczycieli pracujących z tablicami interaktywnymi. Oprogramowanie cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem i jest chętnie wykorzystywane przez nauczycieli, ponieważ ogranicza ich pracę do wstawienia treści w gotowe szablony ćwiczeń. Zainteresowanie i pozytywna opinia użytkowników o „ZRÓB TO SAM! Pomocnik nauczyciela” spowodowało stworzenie kolejnej wersji 3.0 poszerzonej o gotowe szablony ćwiczeń interaktywnych, w których nauczyciel może umieścić dowolne treści niemal z każdego przedmiotu.

W wersji 1.1 były to: anagramy, łączenie w pary, grupowanie w zbiory lub kolumny, zaznaczanie „gorących” punktów, przeprowadzanie testów jednokrotnego lub wielokrotnego wyboru oraz „ukryte linie". Druga wersja została wzbogacona o nowe szablony ćwiczeń: „Sentencje”, czyli układanie zdań z rozsypanki wyrazowej, „Krzyżówka”- wykreślanka wyrazowa, a także „Grupowanie” umożliwiające dopasowanie podpisów do odpowiednich miejsc na planszy, bardzo przydatne „Uzupełnianie zdań” o brakujące wyrazy umieszczone pod miejscem na uzupełnienie lub pod tekstem, „Memory”, polegające na łączeniu w pary kart, na których można umieszczać dowolne opisy, obrazki lub zdjęcia.

Wersję 3.0 poszerzyliśmy o kolejne ćwiczenia: „Drabinka zdań” pozwalająca ułożyć zdania w odpowiedniej kolejności, „Losowanie pytań z obrazkiem”, „Sortowanie obrazków” – pomocne np. podczas układania historyjek obrazkowych, „Szukanie wyrazów”- wybieranie poszczególnych liter, z których należy ułożyć odpowiedź oraz „Odkrywanie obrazka”. Ciekawym ćwiczeniem jest „Oś czasu”, na której należy umieścić opisy do zaznaczonych na osi dat.

Dzięki „Zrób To Sam! Pomocnik nauczyciela 3.0”, nauczyciel w bardzo prosty sposób może edytować szablony ćwiczeń, przygotowując własne materiały odpowiednie do tematu lekcji i poziomu nauczania. Proces ich tworzenia polega na zmianie obrazka, dodaniu (edytowaniu) kolumn, nagłówków i grup wyrazów. Można wgrać obrazek, bądź prezentację stworzoną na innym komputerze i użyć komentarzy. Każde przygotowane ćwiczenie zapisać i wielokrotnie z niego korzystać, a w razie potrzeby ponownie edytować. Ćwiczenia przygotowane w programie „Zrób to sam! pomocnik nauczyciela” można łatwo kopiować do programu Interwrite Workspace. Wystarczy tylko, wybrany element z biblioteki, przeciągnąć na Workspace programu Interwrite i automatycznie zostanie on wklejony.

Ogromną zaletą tych ćwiczeń jest to, że zawarte w nim zadania to ćwiczenia flaszowe i interaktywnie reagują one na odpowiedź. Można je przygotować w formie testu lub nauki.

Nauka to proces ćwiczenia aż do zapamiętania. W przypadku ćwiczeń w formie nauki, uczeń zaznacza rozwiązanie tyle razy, aż wskaże prawidłową odpowiedź. Przy każdym wyborze pojawia się informacja czy zrobił to dobrze, czy źle. Może też pojawić się komentarz dlaczego dana odpowiedź jest dobra lub zła. Dopiero, gdy uczeń wskaże prawidłowe rozwiązanie, program umożliwi mu przejście dalej.

Test to proces sprawdzania wiedzy. W ćwiczeniach w formie testu poprawność rozwiązania, sprawdzana jest na końcu. Przechodząc przez jego poszczególne elementy po wskazaniu odpowiedzi, program automatycznie przechodzi do kolejnego punktu. Zakończenie ćwiczenia następuje dopiero po naciśnięciu przycisku „Sprawdź”. Pojawia się wówczas, informacja o ilości błędnych i prawidłowych odpowiedzi.

"ZRÓB TO SAM! Pomocnik nauczyciela” zdobył uznanie na Targach Edukacyjnych w Kielcach, gdzie został nagrodzony Medalem Targów Kielce.

Szeroka gama ćwiczeń i duże możliwości edycyjne, wzbogacą każde zajęcia w pełni interaktywnymi ćwiczeniami własnego pomysłu. "ZRÓB TO SAM! Pomocnik nauczyciela 3.0" dostępny jest przy zakupie tablic interaktywnych Interwrite DualBoard, TouchBoard i mobilnej tablicy MobiView. Więcej informacji o programie oraz możliwość pobrania wersji demonstracyjnej znajduje się na www.interwrite.pl. Przypominamy o bezpłatnej aktualizacji poprzednich wersji.

Oprogramowanie jest dostarczane bezpłatnie dla użytkowników tablic Interwrite. (program działa tylko z tymi tablicami)

Koszt wysyłki: 20 zł




 

Dodaj opinię
Twoja ocena:
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.