Drukarka 3D Flashforge Adventurer EDU
Drukarka 3D Flashforge w wersji EDU zawiera multimedialny kurs Tinkercad oraz zestaw 7 kolorów filamentu do druku.
Tinkercad to bardzo intuicyjny i działający online program pozwalający tworzyć projekty do druku. Zasada funkcjonowania programu jest bardzo prosta i opiera się na łączeniu ze sobą gotowych brył. Dzięki dostosowaniu ich rozmiaru i proporcji, jesteśmy w stanie stworzyć przeróżne projekty w trzech wymiarach.
W zestawie znajduje się 7 najpopularniejszych kolorów filamentu do druku.
Drukarka 3D Flashforge Adventurer zwraca na siebie uwagę nowoczesnym i estetycznym designem. W połączeniu z niewielkimi rozmiarami ta drukarka 3D stanowi idealne rozwiązanie, zarówno do szkolnej pracowni, jak domu czy biura. Co więcej, pomimo swojej kompaktowości i niewielkich rozmiarów, pole robocze drukarki wcale nie jest miniaturowe – to aż 15 cm w każdej z osi!
Łatwość konfiguracji, system automatycznego ładowania filamentu oraz zamknięta komora sprawiają, że Adventurer oferuje doskonałe wprowadzenie do świata druku 3D. Sprawdzi się zarówno w celach edukacyjnych, jak i domowych.
Dzięki modułowi WiFi oraz wbudowanej kamerze proces drukowania można kontrolować i obserwować jego każdym etapie. Nie trzeba przebywać fizycznie w pomieszczeniu z drukarką, obraz z kamery można przekazać online i zobaczyć z każdego miejsca na ziemi.
Drukarka jest niezwykle cicha, co przekłada się na komfort pracy w pomieszczeniu w którym trwa proces druku.
Flashforge Adventurer 3 posiada podgrzewany stół FF-LEX, który rozgrzewając się nawet do 100 stopni, w połączeniu z zamkniętą, bezpieczną komorą pozwala na swobodny druk nie tylko z materiału PLA, czy PET ale też ABS i ASA. W połączeniu z zastosowaną turbiną, chłodzącą wydruk tuż przy głowicy, Adventurer pozwala na uzyskanie wysokiej dokładności druku i bardzo dobre odwzorowanie detali.
Podsumowując, Flashforge Adventurer 3 to drukarka o niesamowicie szerokim wachlarzu zastosowań, która świetnie sprawdzi się tak w szkolnej pracowni, jak i w domu. Niezależnie od tego czy potrzebujemy drukarki do zastosowań półprofesjonalnych, edukacyjnych czy do użytku domowego, jej jakość i możliwości spełnią nasze oczekiwania.
Najważniejsze atuty:
Dane techniczne Flashforge Adventurer:
Liczba głowic | 1 |
Pole robocze | 150 x 150 x 150 mm |
Podgrzewana platforma | Tak |
Filamenty | PLA, ABS, PLA domieszkowane |
Wysokość warstwy | 0.05 mm - 0.4 mm |
Obsługa wydruków | z komputera (WiFi, USB stick), z pamięci wewnętrznej, z chmury |
Oprogramowanie | Flashprint (darmowy), Simplify |
Komora robocza | Zamknięta |
Chłodzenie wydruku | Turbina sterowana oprogramowaniem drukarki |
3Wymiary matematyki
Przejdziemy drogę od prototypu do fazy testów, kończąc na gotowym produkcie stworzonym z wykorzystaniem drukarki 3D. |
|
W tej ścieżce chcemy pokazać SuperKoderkom i SuperKoderom użytkowy i wszechstronny charakter matematyki. Zaprezentujemy, jak można wykorzystać umiejętności nabyte na lekcjach matematyki do projektowania obiektów trójwymiarowych. Przejdziemy drogę od prototypu do fazy testów, kończąc na gotowym produkcie stworzonym z wykorzystaniem drukarki 3D.
Lekcje:
1 | Podczas zajęć uczniowie założą konta w programie TinkerCAD. Nauczą się poruszać wewnątrz aplikacji, a także tworzyć i edytować pierwsze obiekty grafiki trójwymiarowej. |
2 | Podczas zajęć uczniowie poznają podstawowe funkcje programu TinkerCAD. Nauczą się poruszać wewnątrz aplikacji, a także tworzyć i edytować pierwsze obiekty grafiki trójwymiarowej. |
3 | Podczas zajęć uczniowie dowiedzą się, w jaki sposób zaprojektowane obiekty trójwymiarowe są przygotowywane do wydruku oraz jak w praktyce przebiega proces druku 3D. |
4 | Podczas tych zajęć uczniowie poznają kolejne funkcje programu TinkerCAD. Nauczą się poruszać wewnątrz aplikacji, a także rozmieszczać elementy na polu roboczym z wykorzystaniem kolejnych narzędzi programu TinkerCAD. |
5 | Podczas zajęć uczniowie dowiedzą się więcej na temat materiałów i najważniejszych ustawień parametrów dotyczących druku 3D. |
6 | Podczas tych zajęć uczniowie poznają, czym jest przestrzeń dwu i trzywymiarowa (2D i 3D). Z wykorzystaniem TinkerCad będą doświadczać, jak punkt patrzenia wpływa na oko człowieka i kształty, które widzi. |
7 | Zajęcia, na których uczniowie poznają pojęcie przekroju bryły. Wykorzystując poznane wcześniej umiejętności, będą tworzyć w programie TinkerCAD różne przekroje różnych brył. |
8 | Zajęcia, na których uczniowie poznają, jak można wykorzystać TinkerCAD do dowodzenia niektórych twierdzeń matematycznych. Ponadto nauczą się, jak wykorzystywać program do wizualizacji zadań, w tym zadań z egzaminów zewnętrznych. |
9 | Zajęcia, na których uczniowie poznają, czym jest prototyp i prototypowanie. Wykorzystując poznane wcześniej umiejętności, będą tworzyć i testować stworzone w programie TinkerCAD i wydrukowane na drukarce prototypy przedmiotów użytkowych. |
10 | Podczas zajęć uczniowie założą konta w programie TinkerCAD. Nauczą się poruszać wewnątrz aplikacji, a także tworzyć i edytować pierwsze obiekty grafiki trójwymiarowej. |