Nowoczesne Technologie Edukacyjne
Wirtualne Laboratoria Przyrodnicze BIOLOGIA - szkoła ponadpodstawowa
Wirtualne Laboratoria Przyrodnicze BIOLOGIA - szkoła ponadpodstawowa

Wirtualne Laboratoria Przyrodnicze BIOLOGIA - szkoła ponadpodstawowa

Id produktu aktin: WLPBIOLOGIA
1500 zł
netto: 1220 zł

Program kupujesz zyskujesz
150 p
Dostępne dla zalogowanych Kliknij tutaj aby się zalogować
Dodaj do schowkaUsuń ze schowka
Łączna cena brutto: 1500 zł

Opinie
Ocena: 0
Opis
Masz pytania dotyczące produktu?
Live chat z handlowcem
Opis
Promocja

Licencja bezterminowa.
Program dla 3 nauczycieli i 90 uczniów (praca online + offline)

Wirtualne Laboratoria Przyrodnicze BIOLOGIA

Wirtualne Laboratoria Przyrodnicze BIOLOGIA (WLP) to kompleksowe materiały interaktywne do nauki biologii na etapie szkoły ponadpodstawowej.

Zawartość pudełka każdego programu:

  • 25 zagadnień z podstawy programowej,
  • zakres podstawowy i rozszerzony (część doświadczeń z zakresu podstawowego z dodatkowymi treściami, część z rozszerzonego),
  • atrakcyjne zasoby multimedialne – m.in.: filmy, animacje, wirtualne wycieczki, zdjęcia makro, symulacje 2D i 3D, dodatkowe materiały do atrakcyjnej nauki wykorzystaniem wirtualnej (VR) oraz rozszerzonej (AR) rzeczywistości.

Każdy zestaw umożliwia przeprowadzanie angażujących lekcji stacjonarnych oraz zdalnych.

Wirtualne Laboratoria Przyrodnicze zostały opracowane przez renomowanego wydawcę treści multimedialnych – firmę Learnetic znaną z takich serii jak m.in. mTalent Wyrównywanie szans, Interaktywne Plansze Przyrodnicze (IPP) oraz Multimedialne Pracownie Przedmiotowe (MPP), co jest gwarancją najwyższej jakości merytorycznej i technologicznej:

  • struktura materiałów stworzona przez zespół nauczycieli jest następująca: doświadczenia (główna część), multimedialne i drukowalne karty pracy, multimedialne testy dla uczniów,
  • z materiałami WLP możesz uczyć i pracować na niemal każdym sprzęcie (tablety, komputery, smartfony, tablice interaktywne, ekrany multimedialne),
  • zasoby rozwijają myślenie krytyczne u uczniów, kompetencje społeczne (praca grupowa) i cyfrowe, wprowadzają w pracę metodą badawczą – zadawanie pytań, formułowanie hipotez, wyciąganie wniosków, a także zbieranie i analizowanie danych,materiały WLP to doskonałe rozwiązanie do zajęć metodą odwróconej klasy czy lekcji hybrydowych (jako materiał wspomagający doświadczenia).

Co ważne materiały zostały tak dobrane, aby pomóc nauczycielowi w przekazaniu wiedzy dotyczącej najtrudniejszych zagadnień z podstawy programowej.

Jak pracować z WLP?

Nauczyciel może prezentować i omawiać materiały na tablicy interaktywnej, wyświetlaczu multimedialnym czy monitorze i na bieżąco omawiać je z uczniami. Następnie młodzież może pracować na kartach pracy lub rozwiązywać testy związane z tematem, przy wykorzystaniu bezpłatnej platformy Dzwonek.pl. Dzięki temu nauczyciel otrzyma automatyczny raport dotyczący wyników całej klasy, jak i szczegółowe podsumowanie postępów każdego z uczniów indywidualnie. Materiały rozwijają kompetencje twórcze (np. projektowanie doświadczeń) i wpływają na rozwój kreatywności – tylko od nauczyciela zależy, jaki model pracy z WLP wybierze.

Dlaczego warto wybrać WLP?

Wirtualne Laboratoria Przyrodnicze stanowią doskonałą pomoc i zabezpieczenie na wypadek zamknięcia szkół – nauczyciel może nie tylko współdzielić ekran i realizować wirtualne eksperymenty z uczniami, wpływając na ich zainteresowanie, lecz także wysyłać im zadania przy pomocy platformy Dzwonek.pl.

W przypadku szkół pracujących stacjonarnie materiały stanowią doskonałe urozmaicenie lekcji, przyciągają uwagę uczniów i angażują ich do nauki, rozwijając przy tym kompetencje cyfrowe i społeczne. Takie materiały jak: symulacje, wirtualne wycieczki czy sekcja żaby mogą dzięki WLP z łatwością zagościć w salach lekcyjnych każdej szkoły ponadpodstawowej!

Zawartość multimedialnaWirtualnego Laboratorium Przyrodniczego BIOLOGIA:

  • fotografie preparatów mikroskopowych tkanek roślinnych i zwierzęcych wykonane w laboratorium, które można obserwować w trzech różnych powiększeniach w symulowanym mikroskopie;
  • dokumentacja obserwacji w postaci ilustracji, zdjęć i filmów z prawdziwych obserwacji roślin i zwierząt oraz doświadczeń wykonywanych w pracowniach biologicznych;
  • elementy interaktywnego atlasu ludzkiej anatomii z dokładnym wyodrębnieniem poszczególnych struktur budowy ciała człowieka;
  • budowa wewnętrzna i zewnętrzna wybranych narządów prezentowanych w postaci modeli 3D;
  • możliwość przeprowadzania pomiarów oraz analiz w symulowanych doświadczeniach i obserwacjach biologicznych;
  • możliwość modelowania przebiegu doświadczeń i doboru właściwych odczynników, sprzętu i badanego materiału;
  • rozwijanie umiejętności planowania i przeprowadzania badań biologicznych zgodnie z ideą metody naukowej/ albo: rozwijanie umiejętności formułowania problemów badawczych i stawiania hipotezz

WLP BIOLOGIA - wykaz poruszanych zagadnień z podstawy programowej:

  1. Wykrywanie skrobi w wybranych produktach spożywczych
  2. Koagulacja białka
  3. Denaturacja białka
  4. Wykrywanie wiązań peptydowych
  5. Reakcje charakterystyczne białek
  6. Komórki eukariotyczne i prokariotyczne – podobieństwa i różnice
  7. Czynniki zewnętrzne i wewnętrzne wpływające na intensywność fotosyntezy
  8. Praca z mikroskopem – tkanka roślinna
  9. Atlas tkanek roślinnych
  10. Rośliny jedno-i dwuliścienne
  11. Transport wody w roślinie
  12. Zdolność kiełkowania nasion
  1. Wpływ niedoboru wybranych pierwiastków na wzrost i rozwój roślin
  2. Fitohormony i ruchy roślin
  3. Identyfikacja stawonogów
  4. Budowa wewnętrzna płaza
  5. Praca z mikroskopem – tkanka mięśniowa
  6. Układ pokarmowy
  7. Budowa i praca płuc
  8. Budowa i praca serca
  9. Układ nerwowy
  10. Oko i ucho
  11. Budowa układu szkieletowego
  12. Budowa i rodzaje kości
  13. Stawy – ruchome połączenia kości.
Wypróbuj wersję demo
Dodaj opinię
Twoja ocena: