Nowoczesne Technologie Edukacyjne
Pakiet Rewalidacyjny II - Magiczny Dywan
Pakiet Rewalidacyjny II - Magiczny Dywan

Pakiet Rewalidacyjny II - Magiczny Dywan

Id produktu aktin: MDREW2
1800 zł
netto: 1463 zł

Program kupujesz zyskujesz
180 p
Dostępne dla zalogowanych Kliknij tutaj aby się zalogować
Dodaj do schowkaUsuń ze schowka
Łączna cena brutto: 1800 zł

Podstawowe cechy produktu
Producent
Funtronic
Grupa wiekowa
Szkolna, Przedszkolna
Opinie
Ocena: 0
Opis
Do pobrania
Masz pytania dotyczące produktu?
Live chat z handlowcem
Opis

REW - MAGIA RUCHU

Gry pakietu MAGIA RUCHU zostały opracowane we współpracy z mgr Agnieszką Gierek-Kęsik i mgr Irminą Buczek. Pełnią funkcję rehabilitacyjną, edukacyjną i rewalidacyjną dla dzieci i młodzieży o różnych deficytach. Seria prezentowanych gier koryguje, stymuluje zaburzone percepcje, usprawnia motorycznie, wprowadza somatognozję (orientację w schemacie ciała) i orientację w przestrzeni, a także daje szansę na regulację emocji i uczy sposobów ich wyrażania.


Lista gier:


W aplikacjach zauważyć można wyraziste kolory, jednolite i jasne tła, które mają na celu nie rozpraszać uwagi, a skupiać na faktycznym działaniu. Plusem jest przejrzystość i przystępność w odbiorze dźwięku, czy możliwość jego regulacji. Wszystkie elementy aktywne są większe, spowolniono także dynamikę gier, aby podopieczny mógł mieć potrzebny czas na zdobycie sukcesu. W aplikacjach rozróżniono dwa poziomy trudności do wyboru, aby każdy bez względu na deficyty dobrał poziom do swoich indywidualnych możliwości. Bardzo ważnym punktem motywującym jest wprowadzenie dla uczestników zabawy nagrody po udanym wykonaniu zadania (brawo, oklaski, uśmiechy).

Część aplikacji została również specjalnie zaprojektowana w pionie, aby wydłużyć czas poruszania się elementów na Magicznym Dywanie, dzięki czemu wydłuża się czas koncentracji uwagi. Dzięki temu, że podopieczny ma więcej czasu na wykonanie zadania zwiększa swoją szansę na odniesienie sukcesu, na który tak naprawdę zawsze czeka nagroda.

Magiczny Dywan wspiera tworzenie warsztatów edukacyjnych jak i rewalidacyjnych. W odpowiedni sposób zaprojektowane gry wspaniale sprawdzają się, jako narzędzie edukacyjno-rewalidacyjno -rehabilitacyjne w Salach Doświadczania Świata, żłobkach, przedszkolach, świetlicach szkolnych, pozaszkolnych, terapeutycznych oraz salach zabaw, pobudzając zmysły i ucząc kreatywności, samodzielności bądź współdziałania uczestników zabawy! Pakiet wspomaga:

  • doskonalenie percepcji wzrokowo-ruchowych
  • usprawnianie motoryczne(płynność ruchów)
  • obniżenie bądź wzmocnienie napięcia mięśniowego
  • wzmocnienie poczucia sprawstwa, własnej wartości
  • wprowadzenie somatognozjii, orientacji w przestrzeni
  • integrację zmysłów
  • korygowanie, stymulowanie zaburzonych percepcji
  • umiejętności w zakresie regulacji emocji i sposobu ich wyrażania
  • tworzenie podopiecznym szans optymalnego, wszechstronnego rozwoju

Dysfunkcje:

  • deficyty rozwojowe (psychomotoryczne) np. opóźnienie rozwoju motoryki dużej (ciała), małej(rąk)
  • usprawnianie analizy i syntezy wzrokowej
  • zharmonizowanie funkcji wzrokowych i ruchowych
  • współdziałanie funkcji wzrokowych, słuchowo-językowych, ruchowych
  • poprawa i doskonalenie wolniejszego tempa rozwoju niektórych funkcji psychomotorycznych w stosunku do wieku podopiecznego

Użyte metody:

  • met. Ośrodków Pracy
  • met. Felicji Affolter
  • met. zabawowa
  • met. Dobrego Startu
  • met. 8 Inteligencji Gardnera
  • met. "Grym Brain"
  • met. wychowania przedszkolnego Ł.Wygotskiego
  • met. Glenna Domana
  • met. Dziesięciu Placów
  • met. Weroniki Sherborne
  • met. Bon Depart
  • met. N.C Kepharta
Do pobrania
Dodaj opinię
Twoja ocena: