Nowoczesne Technologie Edukacyjne
Pakiet Karta Rowerowa (10 gier)
Pakiet Karta Rowerowa (10 gier)
Pakiet Karta Rowerowa (10 gier)
Pakiet Karta Rowerowa (10 gier)

Pakiet Karta Rowerowa (10 gier)

Id produktu aktin: FFKR
600 zł
netto: 488 zł

Program kupujesz zyskujesz
60 p
Dostępne dla zalogowanych Kliknij tutaj aby się zalogować
Dodaj do schowkaUsuń ze schowka
Łączna cena brutto: 600 zł

Podstawowe cechy produktu
Producent
FunFloor
Grupa wiekowa
Szkolna
Opinie
Ocena: 0
Opis
Do pobrania
Masz pytania dotyczące produktu?
Live chat z handlowcem
Napisz do nas maila
Opis

Pakiet Karta Rowerowa:

Pakiet Karta Rowerowa to zestaw 10 gier, które wprowadzają w tematykę ruchu drogowego. Uczy znaków drogowych oraz zasad bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Zadania i quizy na czas doskonale wspomagają naukę dla osób przygotowujących się do egzaminu na kartę rowerową, a atrakcyjna forma gier sprawia, że nauka jest wyjątkowo skuteczna i przyjemna.

Lista gier:

  1. Karta rowerowa - Na środku wyświetla się pytanie dotyczące zasad ruchu drogowego i 4 możliwe odpowiedzi. Zadaniem gracza jest wskazać prawidłową odpowiedź. Im więcej poprawnych odpowiedzi, tym więcej zdobytych punktów.
  2. Jazda rowerem - Gracz jedzie rowerem, jego zadaniem jest przestrzeganie zasad ruchu drogowe i omijanie napotkanych przeszkód. W momencie, gdy gracz najedzie na przeszkodę, traci jedno życie. Każdy gracz ma 3 życia.
  3. Znaki ostrzegawcze - Zegar odmierza czas, z góry spadają różne znaki. Zadaniem gracza jest łapanie tylko znaków ostrzegawczych. Celem gry jest zebranie jak największej ilości znaków ostrzegawczych w ciągu 1 minuty, za każdy poprawny wybór przyznawany jest 1 punkt.
  4. Znaki zakazu - Zegar odmierza czas, z góry spadają różne znaki. Zadaniem gracza jest łapanie tylko znaków zakazu. Celem gry jest zebranie jak największej ilości znaków zakazu w ciągu 1 minuty, za każdy poprawny wybór przyznawany jest 1 punkt.
  5. Znaki nakazu - Zegar odmierza czas, z góry spadają różne znaki. Zadaniem gracza jest łapanie tylko znaków nakazu. Celem gry jest zebranie jak największej ilości znaków nakazu w ciągu 1 minuty, za każdy poprawny wybór przyznawany jest 1 punkt.
  6. Złap znaki - Po wystartowaniu gry, na planszy pojawia się znak. Zadaniem gracza jest złapać jak najwięcej znaków w ciągu 30 sekund. Żeby złapać znak należy na niego naskoczyć, wówczas pod nim pojawia się jego opis, a zadaniem pozostałych graczy jest odczytanie go na głos.
  7. Wskaż znaki - Po wystartowaniu gry na planszy pojawia się 12 różnych znaków.Zadaniem gracza jest wskazać znak odpowiadający nazwie, która jest wyświetlana w lewym górnym rogu.
  8. Pojedynek - Każdy rowerzysta powinien wykazać sie refl eksem. W grze biorą udział dwie osoby, stają naprzeciw siebie, pojawia się pytanie i dwie możliwe odpowiedzi: TAK lub NIE. Należy jak najszybciej odpowiedzieć na pytanie. Każda poprawna odpowiedź to 1 punkt, natomiast błędna odpowiedź to 1 punkt dla przeciwnika.
  9. A B C Po wystartowaniu gry zegar zaczyna odmierzać czas i na planszy pojawia się pytanie dotyczące zasad ruchu drogowego z trzema możliwymi odpowiedziami ABC, tylko jedna odpowiedź jest prawidłowa. Zadaniem gracza jest udzielić nak najwięcej poprawnych odpowiedzi w ciągu 1 minuty, za każdą poprawną odpowiedź przyznawane jest 10 punktów.
  10. Znaki - Po wystartowaniu gry na planszy wyświetla się 7 różnych znaków, na dole pojawia sie opis dotyczący jednego z nich. Zadaniem gracza jest zaznaczyć odpowiedni znak. 

Szczegółowe informacje znajdują się w ulotce do pobrania!

Do pobrania
Dodaj opinię
Twoja ocena:
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.