Nowoczesne Technologie Edukacyjne
Pakiet Kodowanie - Przedszkole (10 gier)
Pakiet Kodowanie - Przedszkole (10 gier)
Pakiet Kodowanie - Przedszkole (10 gier)
Pakiet Kodowanie - Przedszkole (10 gier)
Pakiet Kodowanie - Przedszkole (10 gier)
Pakiet Kodowanie - Przedszkole (10 gier)
Pakiet Kodowanie - Przedszkole (10 gier)
Pakiet Kodowanie - Przedszkole (10 gier)
Pakiet Kodowanie - Przedszkole (10 gier)
Pakiet Kodowanie - Przedszkole (10 gier)

Pakiet Kodowanie - Przedszkole (10 gier)

Id produktu aktin: FFPKP
984 zł
netto: 800 zł

Program kupujesz zyskujesz
98 p
Dostępne dla zalogowanych Kliknij tutaj aby się zalogować
Dodaj do schowkaUsuń ze schowka
Łączna cena brutto: 984 zł

Podstawowe cechy produktu
Producent
FunFloor
Grupa wiekowa
Przedszkolna
Opinie
Ocena: 0
Opis
Do pobrania
Masz pytania dotyczące produktu?
Live chat z handlowcem
Opis

Pakiet Kodowanie:

Niewątpliwie, kodowanie jest już teraz nieodłącznym elementem życia naszych dzieci, a przewiduje się, że będzie to tylko bardziej powszechne w przyszłości. Kodowanie stanowi doskonałe wprowadzenie w świat analitycznego myślenia. Poprzez tworzenie algorytmów i rozwiązywanie zagadek programistycznych, dzieci uczą się planowania krok po kroku oraz przewidywania wyników.

Pakiet to:

  • 10 gier wprowadzających w tematykę programowania
  • 2 poziomy trudności: przedszkole, szkoły podstawowe
  • rozwój umiejętności niezbędnych w programowaniu: myślenia analitycznego, umiejętności matematycznych, wspomagających pamięć, pobudzających koncentrację

GRY:

  1. Prosto Do Celu

    Na ekranie rozmieszczone są kwadratowe pola oraz punkt startowy. Cel gry to przejście po planszy tak, aby zaznaczyć całą ścieżkę i dotrzeć do ukrytego skarbu. Pomogą w tym widoczne na ekranie poszczególne polecenia, które należy prawidłowo wykonać.

    *wersja dla przedszkoli, szkół podstawowych

  2. Matematyczne Ścieżki

    Na ekranie wyświetlone są trzy ścieżki zbudowane z pól, na których znajdują się liczby. Cel gry to dodanie wszystkich liczb z całej ścieżki oraz wybranie tej, która ma największy wynik.

    *wersja dla przedszkoli, szkół podstawowych

  3. Szybka Gra

    Gra dla dwóch osób. Plansza podzielona jest na dwie części niebieską i zieloną. Na ekranie wyświetla się pytanie i dwie możliwe odpowiedzi. Za każdą właściwą odpowiedź przyznawany jest punkt.

    *wersja dla przedszkoli, szkół podstawowych

  4. Symboliczne Klocki

    Na ekranie znajdują się kolorowe klocki. Na górze planszy wyświetla się sekwencja symboli. Celem gry jest zaznaczenie we właściwej kolejności klocków, które przyporządkowane zostały do konkretnych symboli.

    *wersja dla przedszkoli, szkół podstawowych

  5. Połącz Kropki

    Na planszy rozmieszczone są punkty. Każdy z nich ma przypisany poszczególny symbol. W górnej części ekranu znajduje się legenda z symbolami, które mają przyporządkowaną liczbę. Celem gry jest połączenie punktów w kolejności od najmniejszego do największego.

    *wersja dla przedszkoli, klas I-III oraz klas IV-VIII

  6. Pamięć Mistrza

    Na ekranie wyświetlona jest plansza z różnymi symbolami. Celem gry jest zapamiętanie i odtworzenie kolejności podświetlanych symboli.

    *wersja dla przedszkoli, klas I-III oraz klas IV-VIII

  7. W Lustrzane Odbicia

    Celem gry jest dopasowanie lustrzanego odbicia do wyświetlanej ilustracji, która jest wzorem. Po każdym prawidłowym wyborze przechodzi się do kolejnego, trudniejszego etapu. Wygrywa osoba, która zdobędzie więcej punktów przed upływem czasu.

    *wersja dla przedszkoli, klas I-III oraz klas IV-VIII

  8. Magiczny Labirynt

    Na ekranie pojawia się labirynt oraz jeż, który chce wrócić do swojego domku. Celem gry jest zaprogramowanie drogi, która wyprowadzi jeża z labiryntu.

    *wersja dla przedszkoli, klas I-III oraz klas IV-VIII

  9. Labirynt Smakołyków

    Na planszy wyświetlony jest labirynt, w którym ukryte są smakołyki. Cel gry to pomoc misiowi w zebraniu słodyczy zanim zapadnie noc. Kieruj misiem za pomocą strzałek, żeby mógł znaleźć jak najkrótszą drogę.

    *wersja dla przedszkoli, szkół podstawowych

  10. Liczbowe Platformy

    Gra dla dwóch osób. Na środku ekranu wyświetlona jest liczba. Celem gry jest złapanie tylu liczb, żeby ich suma była równa liczbie widocznej na środku.

    *wersja dla przedszkoli, szkół podstawowych

Szczegółowe informacje znajdują się w ulotce do pobrania!


Do pobrania
Dodaj opinię
Twoja ocena:
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.