Specjalistyczne produkty przeznaczone do diagnozy, profilaktyki i terapii dysgrafii oraz nauki pisania i rozwijania motoryki małej u dzieci.
Do wykorzystania na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych, rewalidacyjnych i dydaktyczno-wyrównawczych z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (w tym z symptomami dysgrafii lub obniżonym napięciem mięśniowym) oraz jako narzędzie profilaktyczne przygotowujące dzieci do nauki pisania, wspomagające tradycyjną naukę pisania liter.
Z ponad 1000 ekranów interaktywnych, kart pracy do wydruku oraz zestawu materiałów dodatkowych w jednym pudełku.
h3>Dla kogo?Dla terapeutów pedagogicznych i nauczycieli zajmujących się wspomaganiem sprawności w zakresie motoryki i umiejętności pisania u dzieci w wieku 3+.
Program mTalent Trudności w pisaniu to blisko 1000 ekranów interaktywnych dla czterech grup wiekowych (3, 4, 5, 6/7 lat), pozwalających na:
To największy na rynku zestaw ćwiczeń uwzględniających wiele umiejętności potrzebnych przed lub w trakcie nauki pisania, np.:
Program mTalent Trudności w pisaniu uzupełniony został o zestaw dodatkowych materiałów i publikacji autorskich rozszerzających spektrum możliwości zastosowania tego produktu.
Zestaw materiałów dodatkowych w pudełku:
Program został przygotowany w nowoczesnej technologii HTML5 (nie FLASH), co oznacza, że posłuży użytkownikom przez wiele lat.
Przeznaczony jest do pracy przy użyciu tabletu oraz tablicy lub monitora interaktywnego (na systemach Windows, Android oraz iOS).
Do poprawnego działania zasobów edukacyjnych konieczne jest korzystanie z poniższych przeglądarek i systemów operacyjnych.
Przeglądarki:
Systemy operacyjne:
"Program „Trudności w pisaniu” wyróżnia się bogatą ofertą ćwiczeń, o różnym stopniu trudności, dostosowanych do wieku i możliwości percepcyjnych dzieci. Ćwiczenia nastawione są przede wszystkim na rozwijanie sprawności grafomotorycznej, o której stanowi koordynacja wzrokowo-ruchowa, percepcja wzrokowa oraz sprawność manualna (przykładowe ćwiczenia znajdują się w niniejszym przewodniku). W związku z tym dzieci w wieku przedszkolnym mogą sukcesywnie przygotować się do pisania, zaś te, które rozpoczęły naukę w szkole, mają okazję doskonalić umiejętność pisania liter. Konstrukcja programu umożliwia wielorazowe powtórki, nieodzowne w postępowaniu terapeutycznym, utrzymując na wysokim poziomie zainteresowanie i aktywność dziecka. (...)"
Małgorzata Rożyńska - wiceprzewodnicząca Zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa Dysleksji, autorka publikacji z zakresu dysleksji i pomocy terapeutycznych dla dzieci z dysleksją. Współautorka metody "ORTOGRAFFITI z Bratkiem".