Opis
Pracownia fizyczna
Pracownia fizyczna to miejsce, gdzie wykonywane są doświadczenia mające na celu zbadać działanie praw fizycznych, takich jak grawitacja, elektromagnetyzm oraz uporządkowany ruch elektronów w przewodniku. Aby uczniowie mogli sprawdzić prawidłowość równań i wzorów fizycznych należy przeprowadzić odpowiednie doświadczenie z użyciem dokładnych mierników i należytych poleceń z podręcznika. Wszystkie wymienione produkty znajdują się w naszej ofercie! Już dziś stwórz swoją wymarzoną pracownię fizyczną!
Już dziś stwórz swoją wymarzoną pracownię fizyczną! Nasi konsultanci służą pomocą w zakresie techniczno-projektowym oraz wsparciem w doborze dedykowanych pomocy dydaktycznych.
W skład podanej ceny kompletu wchodzą następujące elementy:
- Stolik uczniowski wyspa 4 osobowy - 6 szt.
- Biurko nauczycielskie komputerowe Interaktin - 1 szt.
- Monitor dotykowy LED zintegrowany z blatem - 1 szt.
- Komputer stacjonarny nauczyciela - 1 szt.
- Szafa KL18 dwudrzwiowa aktowa - 1 szt.
- Szafa KL19 z górą otwartą - 1 szt.
- Fotel nauczyciela Interaktin Norm tapicerowany, ergonomiczny - 1 szt.
- Krzesło uczniowskie ergonomiczne Dobre krzesło Classic - 24 szt.
- Monitor interaktywny LED 65" o rozdzielczości 4K z Androidem - 1 szt.
- Multimedialna Pracownia Przedmiotowa MPP Fizyka - 1 szt.
- Interaktywne plansze przyrodnicze IPP Fizyka - 1 szt.
- LaboLAB Fizyka - Siły i Oddziaływania - 1 szt.
- LaboLAB Fizyka - Energia. To działa - 1 szt.
- Wirtualne Laboratorium Przyrodnicze Fizyka - 1 szt.
- Fototapeta tematyczna personalizowana i drukowana zgodnie z życzeniem klienta - 12 m.
Pracownia może zawierać następujące elementy składowe:
Biurko nauczycielskie komputerowe Interaktin
- szafka na komputer stacjonarny
- zamykana szuflada i szafka na dokumenty
- możliwość zabudowy monitora dotykowego 21.5"
Stolik uczniowski wyspa 6 osobowy (rozmiar nr. 6)
- ergonomiczny stolik uczniowski zapewniający uczniowi przyjęcie pozycji siedzącej skierowanej o kąt min. 15 stopni od osi sali w kierunku tablicy,
- elementy wykonane z płyty wiórowej laminowanej MDF gr. 18 mm, blat grubości min. 18 mm, wykończenie grubą okleiną PCV (min. 2 mm), blenda min. 50 cm wysokości, kanał kablowy między blatem a blendą min 12cm x 12cm, przepusty kablowe, wymiary 120-130 cm x 50-60 cm, 59-76 cm,
- Stolik posiada certyfikat dopuszczający do użytku w jednostkach oświatowych.
Stolik uczniowski wyspa 4 osobowy (rozmiar nr. 6)
- ergonomiczny stolik uczniowski zapewniający uczniowi przyjęcie pozycji siedzącej skierowanej o kąt min. 15 stopni od osi sali w kierunku tablicy,
- elementy wykonane z płyty wiórowej laminowanej MDF gr. 18 mm, blat grubości min. 18 mm, wykończenie grubą okleiną PCV (min. 2 mm), blenda min. 50 cm wysokości, kanał kablowy między blatem a blendą min 12cm x 12cm, przepusty kablowe, wymiary 120 cm x 130 cm, 76 cm
- Stolik posiada certyfikat dopuszczający do użytku w jednostkach oświatowych.
Monitor dotykowy LED zintegrowany z blatem biurka nauczyciela 21.5" FullHD
- przystępna ekologia - niskie zużycie mocy z najnowszą technologią LED podświetlenia oraz funkcja EcoMode
- technologia - Format 16:9 Full HD, ekran TN z technologią Rapid Response
- monitor zabudowany w biurku - nowoczesny sposób montażu, efektowny wygląd
- cechy szczególne - automatyczna regulacja kontrastu; licznik carbon savings; naViSet Administrator 2; technologia Rapid Responce; licznik Carbon Footprint / licznik Carbon Savings; tryb ECO
- stereofoniczny dźwięk - wbudowane głośniki 2x 1W
Szafa KL18 dwudrzwiowa aktowa, Szafa KL19 z górą otwartą, Regał KL20 otwarty z półkami
- KL18: drzwi pełne, zamykane na zamek, szer. 90 x gł. 40 x wys. 185 cm
- KL19: dół zamykany, szer. 90 x gł. 40 x wys. 185 cm
- KL20: szer. 90 x gł. 40 x wys. 185 cm
Najnowsze urządzenie najczęściej nagradzanego rozwiązania ClassVR.
- nowy i ulepszony szybko przełączający się wyświetlacz HD 2K,dajny procesor Qualcomm stworzony specjalnie dla urządzeń AR i VR,
- 100-stopniowe pole widzenia,
- ulepszoną optykę,
- przedni aparat,
- zupełnie nowy korpus uzupełniający nowe funkcje urządzenia.
Dostępny w zestawach po 4 i 8 sztuk
Skrzynie transportowe zaprojektowane zostały w taki sposób aby umożliwić łatwe ładowanie i przechowywania okularów ClassVR. Zarówno zestaw 4, jak i zestaw 8 są dostarczane w dedykowanej twardej walizce, która nie tylko chroni urządzenia podczas przechowywania, ale także ładuje okulary za pomocą jednej wtyczki ściennej. Zestaw startowy 4 jest lekki i mogą go przenosić uczniowie w każdym wieku, a zestaw 8 posiada dodatkowo wysuwaną rączkę oraz wytrzymałe kółka, co ułatwia przenoszenie zestawu, nawet przez młodszych uczniów.
Zestaw zawiera nowy kontroler ręczny
W przypadku zakupu jako część zestawu, każdy zestaw ClassVR Premium jest dostarczany wraz z przewodowym kontrolerem ręcznym obsługującym ekscytującą nową wersję zawartości ClassVR; otwarte światy. Kontroler zasilany jest wyłącznie przez zestaw ClassVR podczas użytkowania, jest lekki, posiada trzy przyciski użytkowe oraz centralny joystick.
Podczas zanurzenia uczniów w wirtualnym świecie nauki za pomocą zestawu ClassVR, dodatkowy kontroler umożliwia uczniom intuicyjne eksplorowanie ich wirtualnego środowiska z pełną kontrolą.
Bezpieczne, pewne i gotowe od zaraz
Nie ma nic gorszego niż technologia, która nie działa, lub nie jest wykorzystywana w obawie przed uszkodzeniem urządzenia. Zarówno zestawy ClassVR 4, jak i 8 mają przenośne, wzmocnione etui do przechowywania i ładowania, dzięki czemu wszystkie zestawy są bezpieczne i w pełni naładowane, gotowe do użycia przez uczniów w dowolnym momencie. Specjalnie zaprojektowana pianka pomaga chronić zestawy i utrzymuje go bezpiecznie na miejscu.
Bezpieczne ładowanie
Etui ClassVR zostało zaprojektowane tak, aby umożliwić ładowanie urządzeń nawet wtedy, gdy jest zamknięta i zablokowana. Zintegrowany hub ładujący USB wraz z aktywnymi wentylatorami chłodzącymi zapewnia bezpieczne zamknięcie i jednoczesne ładowanie zestawów, bez obawy o przegrzanie.
Jeden zestaw w wielu pracowniach przedmiotowych
Maksymalizacja inwestycji w VR oznacza udostępnienie jej jak największej liczbie uczniów. Dlatego futerały ClassVR zostały zaprojektowane tak, aby były jak najbardziej mobilny, umożliwiając uczniom łatwe i bezpieczne przenoszenie zestawów z jednej sali do drugiej.
Zestaw startowy 4 jest lekki i mogą go przenosić uczniowie w każdym wieku, a zestaw 8 ma wysuwaną rączkę i solidne kółka, które ułatwiają przenoszenie zestawów, nawet małym dzieci. Dzięki wytrzymałej skorupie ABS i miękkiej wewnętrznej wyściółce z pianki.
Wybrana lekcja dostępna jednym kliknięciem
Samodzielnie tworzysz scenariusze lekcji i dobierasz treści z banku zasobów. Przekazujesz treści każdemu uczniowi jednocześnie i poprowadzisz go przez doświadczenie, podkreślając interesujące miejsca.
ClassVR pomaga monitorować to, co widzą uczniowie i powoduje, że uczniowie z zaangażowaniem koncentrują się na każdym zadaniu.
Dynamiczne punkty zainteresowania
Dzięki dynamicznemu punktowi zainteresowań (POI) ClassVR nauczyciele mogą naprowadzać uczniów, aby spojrzeli na określoną część doświadczenia VR, po prostu klikając w dowolnym miejscu odtwarzanego obrazu 360.
W okularach VR pojawi się wskaźnik prowadzący ich w kierunku obiektu wybranego przez nauczyciela jako szczególnie interesującego.
Jednoczesne wyświetlanie
Portal ClassVR umożliwia nauczycielowi dostarczenie zdefiniowanej listy odtwarzania zasobów do wszystkich okularów jednocześnie.
Prosty zestaw elementów sterujących wysyła zasoby do okularów. Wszystkie filmy są zsekwencjonowane jednocześnie, więc każdy uczeń będzie w tym samym punkcie lekcji, umożliwiając nauczycielom opisywanie i komentowanie podczas odtwarzania.
Śledzenie uczniów
Innowacyjna funkcja śledzenia wzroku ClassVR pozwala nauczycielom zobaczyć dokładnie, gdzie każdy uczeń patrzy w okularach VR.
Widok w czasie rzeczywistym
Małe ikony, przedstawiające „punkt widzenia” każdego ucznia (POV), są wyświetlane w portalu, umożliwiając nauczycielom natychmiastowe sprawdzenie, czy wszystkie są ustawione we właściwym miejscu.
Te ikony zapewniają śledzenie ruchu i orientacji w czasie rzeczywistym, zapewniając cenne informacje zwrotne dla nauczycieli.
Blokada aktywności
Podczas prowadzenia lekcji okulary automatycznie blokują się na wybranej aktywności z listy odtwarzania.
Przyciski i sterowanie gestami są wyłączone, dzięki czemu uczeń pozostaje podczas lekcji pod kontrolą nauczyciela.
Specyfikacja urządzenia ClassVR Premium
Ośmiordzeniowy procesor Qualcomm Snapdragon XR1 |
Ładowanie / wejście USB-C dla kontrolera ręcznego |
Soczewka Fresnela / soczewka asferyczna 100 stopni FOV |
Polimerowa bateria litowo-jonowa 4000 mAh |
Przedni aparat 13 Mpx z autofokusem |
Mocowanie na głowę z regulacją w 3 kierunkach za pomocą podwójnych pasków z tyłu |
5,5-calowy szybki wyświetlacz o wysokiej rozdzielczości 2560 x 1440 |
3 GB DDR RAM i 64 GB wewnętrznej pamięci masowej |
Do czterech godzin pracy na jednej baterii |
Zintegrowane podwójne głośniki |
Rozmiar walizki 8 szt. (Duża): 545 x 413 x 296mm |
Rozmiar walizki 4 szt. (Mała): 230 x 480 x 360mm |
Waga 8 szt. (Duża): 13kg |
Waga 4 szt. (Mała): 7kg |
Komputer stacjonarny nauczyciela
Minimalne parametry:
- Obudowa: Mini Tower lub SFF
- Procesor: Intel i3-9100
- Pamięć RAM: 8 GB
- Dysk: 256 GB SSD
- Napęd: DVD-RAW
- Możliwość pracy dwumonitorowej (HDMI, VGA)
- System: Windows 10
- Klawiatura
- Mysz
- USB
Dobre Krzesło obrotowe Aktin
- siedzisko i oparcie z tworzywa sztucznego - polietylen wysokociśnieniowy
- tapicerowane siedzisko: materiał 100% poliester, stosowany w motoryzacji
- wykończenie kedrą (lamówką) w kolorze czerwonym, czarnym lub białym
- podstawa krzesła z tworzywa sztucznego
- podkonstrukcja siedziska wykonana w technologii rozdmuchu, umożliwiającej powstanie tzw. płaszcza termicznego
- krzesło posiada Świadectwo z Badań nr 22b/14/S wykonane przez Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu - Wydział Technologii Drewna, Katedra Meblarstwa
- produkt zaprojektowany i produkowany w Polsce
Spesyfikacja
Wzrost użytkownika |
159 - 207 cm |
Zakres regulacji wysokości siedziska |
43 - 58 cm 76 - 82 cm |
Stelaż obrotowy standard |
Podłokietniki stałe w kolorze czarnym |
Kod certyfikacji |
DK-OSK |
Głębokość siedziska |
40 cm |
Szerokość siedziska |
42 cm |
Wysokość oparcia |
48 cm |
Waga produktu |
około 14 kg |
Krzesło uczniowskie ergonomiczne Dobre Krzesło Classic (rozmiar do wyboru 4, 5, 6)
Classic to dobre krzesło wyposażone w ergonomiczne siedzisko z tworzywa sztucznego i stelaż w kolorze popiel zakończonym antypoślizgowymi zatyczkami. Siedzisko ma z tyłu uchwyt do szybkiego przenoszenia krzesła. Krzesło Classic występuje w 6 rozmiarach by optymalnie dostosować je do wzrostu osoby w celu zachowania prawidłowej postawy siedzącej podczas użytkowania. Szeroka paleta kolorystyczna umożliwia dobór krzeseł do każdego rodzaju wnętrza edukacyjnego. Produkt zaprojektowany i wyprodukowany w Polsce. Kolekcja Classic to certyfikowane krzesła wyprodukowane zgodnie z normą PN-EN 1729-1:2016-02, PN-EN 1729-2+A1:2016-02.
Dodatkową opcją dla modelu Classic jest miękkie tapicerowane siedzisko w kolorze czarnym - Soft za dopłatą 69,00 zł.
- elastyczność - oparcie umożliwia „dynamiczny" siad. Krzesło posiada miękkie siedzisko
- duża wytrzymałość - osiągnięta dzięki unikalnej technologii wytwarzania - zapewnia wielokrotnie dłuższy czas użytkowania krzesła
- komfort termiczny - innowacyjna technologia wytwarzania umożliwia powstanie płaszcza termicznego pomiędzy dwoma płaszczyznami krzesła, zapewniając komfort dla pleców dziecka i pośladków
- przyjazne środowisku - krzesło w pełni nadaje się do ponownego przetworzenia
- pozytywne opinie wiodących instytutów medycznych - powodują, że to najlepsze krzesła dla dzieci do przedszkola
Monitor interaktywny LED 65" o rozdzielczości 4K z Androidem
- nowoczesna technologia - pozycjonowanie w podczerwieni
- wbudowane Wi-Fi
- głośniki 2x 15W
- odtwarzacz multimediów
- złącze DisplayPort
- 3 porty HDMI
- zainstalowany system Android – umożliwiający pracę bez podłączenia komputera – dokonywanie adnotacji na przeglądanych materiałach oraz serfowanie po internecie
- długa żywotność - matryca o żywotności 30.000 h
- wysoka jakość obrazu (rozdzielczość Full HD), format 16:9 i duet wysokiego kontrastu oraz powłoki non-glare, zapewniający doskonałą widoczność nawet w jasnych pomieszczeniach
- prosta instalacja – wystarczy zawiesić monitor na ścianie lub statywie i podłączyć do zasilania
- wyjątkowo cienki (99mm!), mimo hartowanej szyby
- MirrorOP wbudowany odbiornik do bezprzewodowej transmisji obrazu z telefonu lub tabletu
Multimedialna Pracownia Przedmiotowa Fizyka
- 13 zagadnień
- 39 lekcji (po 13 lekcji „Powtórz wiedzę”, „Czas na test” i „Sprawdź się”)
- 592 ekrany, 373 zadania, 10 filmów, 12 symulacji, 52 zasoby interaktywne
- 13 gier dydaktycznych
- 3 plansze interaktywne
- zestaw plansz do aktywizacji klasy przy tablicy interaktywnej wraz z przewodnikiem metodycznym
Interaktywne Plansze Przyrodnicze: Fizyka
- Przejrzyście zaprezentowane zagadnienia tematyczne, w czytelny sposób łączące definicje, wzory, schematy i wykresy.
- Przykładowe obliczenia krok po kroku.
- Symulacje, które pokazują, w jaki sposób zmiana czy dobór warunków lub danych, wpływają na przebieg i wynik prezentowanych zjawisk.
- Animacje i filmy obrazujące zjawiska fizyczne i przeprowadzanie doświadczenia.
- Pokazy ilustracji i fotografii przedstawiające zagadnienia fizyczne w sposób nawiązujący do życia codziennego.
LaboLAB Fizyka - Siły i oddziaływania
Treści nauczania:
- Wymagania przekrojowe (pojęcia: obserwacja, pomiar, doświadczenie; zachowanie zasad bezpieczeństwa; wyodrębnianie informacji kluczowych z tekstów, tabel, diagramów, wykresów, rysunków schematycznych lub blokowych; wykonywanie obliczeń i zapis wyników zgodnie z zasadami zaokrąglania oraz zachowaniem liczby cyfr znaczących; przeliczanie wielokrotności i podwielokrotności (mikro-, mili-, centy-, hekto-, kilo-, mega-);
- Ruch i siły (względność ruchu; pojęcie drogi, toru, przyspieszenia, przyspieszenia grawitacyjnego; jednostki: czasu, odległości, prędkości, siły; przeliczanie jednostek; ruch prostoliniowy jednostajnie przyspieszony i jednostajnie opóźniony; siły: ciężkości, nacisku, sprężystości, oporów ruchu; I,II i III zasada dynamiki; oddziaływanie wzajemnie ciał; bezwładność ciał; siła jako działanie skierowane (wektor), wartość, kierunek i zwrot wektora siły)
- Właściwości materii (pojęcie masy i gęstości oraz ich jednostek w różnych stanach skupienia; związek gęstości z masą i objętością; prawo Archimedesa)
- Elektryczność (sposoby elektryzowania ciał; zjawiska oparte na przemieszczaniu elektronów; oddziaływaniu ładunków jednoimiennych i różnoimiennych)
- Magnetyzm
LaboLAB Fizyka - Energia. To działa!
Treści nauczania:
- Wymagania przekrojowe (pojęcia: obserwacja, pomiar, doświadczenie; zachowanie zasad bezpieczeństwa; wyodrębnianie informacji kluczowych z tekstów, tabel, diagramów, wykresów, rysunków schematycznych lub blokowych)
- Ruch i siły ( względność ruchu; pojęcie drogi, toru, przyspieszenia, przyspieszenia grawitacyjnego; jednostki: czasu, odległości, prędkości, siły; przeliczanie jednostek; ruch prostoliniowy jednostajnie przyspieszony i jednostajnie opóźniony; siły: ciężkości, nacisku, sprężystości, oporów ruchu; I,II i III zasada dynamiki; oddziaływanie wzajemnie ciał; bezwładność ciał; siła jako działanie skierowane (wektor), wartość, kierunek i zwrot wektora siły)
- Energia (jednostki i pojęcia: pracy mechanicznej, mocy, energii kinetycznej, potencjalnej grawitacji i potencjalnej sprężystości; zasada zachowania energii w opisie zjawisk oraz zasada zachowania energii mechanicznej w obliczeniach)
- Zjawiska cieplne (temperatura i przeliczanie skali Celsjusza, Kelwina, Fahrenheita; energia cieplna; związek między temperaturą a średnią energią kinetyczną (ruchu chaotycznego) cząsteczek
- Elektryczność (przepływ prądu w obwodach jako ruch elektronów swobodnych albo jonów w przewodnikach; formy energii; źródła energii elektrycznej i odbiorniki)
- Ruch drgający i fale (prędkości rozchodzenia się fali; rozchodzenie się fali mechanicznej jako proces przekazywania energii bez przenoszenia materii; pojęcia i jednostki: amplitudy, okresu, częstotliwości i długości fali; powstawania i rozchodzenia się fal dźwiękowych w powietrzu; źródła dźwięku; związek między wysokością dźwięku a częstotliwością fali oraz związek między natężeniem dźwięku (głośnością) a energią fali i amplitudą fali)
Wirtualne Laboratoria Przyrodnicze FIZYKA - szkoła ponadpodstawowa
Zawartość pudełka każdego programu:
- 25 zagadnień z podstawy programowej
- zakres podstawowy i rozszerzony (część doświadczeń z zakresu podstawowego z dodatkowymi treściami, część z rozszerzonego)
- atrakcyjne zasoby multimedialne – m.in.: filmy, animacje, wirtualne wycieczki, zdjęcia makro, symulacje 2D i 3D, dodatkowe materiały do atrakcyjnej nauki wykorzystaniem wirtualnej (VR) oraz rozszerzonej (AR) rzeczywistości
- Każdy zestaw umożliwia przeprowadzanie angażujących lekcji stacjonarnych oraz zdalnych
Labdisc Fizyka (11 czujników)
- Labdisc Fizyka to cyfrowe, mobilne laboratorium fizyczne w postaci niewielkiego dysku (średnica 13,2 cm).
- 11 wbudowanych czujników przeznaczone są do doświadczeń z zakresu fizyki - tak związanej z ruchem jak i z prądem.
- Znajdują one zastosowanie w szkole podstawowej i ponadpodstawowej.
- Możliwe jest przeprowadzanie różnorodnych eksperymentów i doświadczeń fizycznych zarówno w szkolnej klasie, jak i po za nią (np. na wycieczce), dzięki wbudowanemu akumulatorowi oraz wewnętrznej pamięci.
- Za pomocą Labdisc Fizyka można wykonać następujące pomiary: napięcia, niskiego napięcia i natężenia prądu, jasności światła, fali dźwiękowej, ciśnienia, temperatury otoczenia, temperatury mierzonej za pomocą metalowej sondy (do 120o C), przyspieszenia oraz odległości.
Labdisc Uniwersalny
- Labdisc Uniwersalny - to laboratorium mieszczące się w dysku o niewielkich rozmiarach (średnica urządzenia to 132 mm).
- Pozwala na przeprowadzenie różnorodnych eksperymentów, zarówno w szkolnej klasie jak i po za nią np. na wyciecze (dzięki wbudowanemu akumulatorowi oraz wewnętrznej pamięci).
- Wyniki dokonywanych pomiarów mogą być obserwowane przez uczniów bezpośrednio na wyświetlaczu dysku lub na cyfrowych miernikach w oprogramowaniu GlobiLab na komputerze (Windows, MAC, Linux) lub tablecie (iOS, Android).
- Pomiary przeprowadzone poza klasą zostają zapisane w pamięci urządzenia a po powrocie do szkoły przesyłane do komputera.
- Oprogramowanie GlobiLab dołączone do dysku pomiarowego Labdisc Uniwersalny umożliwia wyświetlanie pomiarów w postaci wykresów (słupkowych, liniowych) tabel oraz cyfrowych mierników.
- Do wykresów uczniowie mogą dodawać własne adnotacje z informacjami gdzie zostały dokonane pomiary, o której godzinie a nawet zdjęcia miejsc pomiarów.
Bezprzewodowy dynamometr
- przyrząd do pomiaru wartości działającej siły.
Fotobramka
- Fotobramka to czujnik do doświadczeń z fizyki (mechaniki). Umożliwi obserwację takich zjawisk jak spadek swobodny, toczenie się obiektów, zderzenia.
- Pozwala na obliczanie prędkości i przyspieszenia.
- Fotobramka to czujnik zewnętrzny, który można podłączyć do każdego dysku pomiarowego Labdisc: Biochem, Uniwersalny, Fizyka.
- W Labdisc do fizyki są wbudowane 2 wejścia uniwersalne, co umożliwia podłączenie dwóch fotobramek, a tym samym przeprowadzanie bardziej skomplikowanych doświadczeń z mechaniki i fizyki.
Czujnik do pomiaru pojemności płuc (Spirometr)
- Czujnik do pomiaru pojemności płuc (respirator) w zakresie od -200 do +200 l/min.
- Jest to czujnik zewnętrzny. Rozszerza zakres pomiarów dysków Labdisc i jest do nich podłączany za pomocą wejścia uniwersalnego.
- Oprogramowanie GlobiLab automatycznie rozpoznaje podłączony czujnik. Znajduje się on na liście razem z wbudowanymi czujnikami.
Wizualizer Epson ELP DC-07
- Wyraźne, płynne obrazy: Kamera Full HD 1080p i częstotliwość odświeżania ekranu 30 kl./s
- Uchwyć każdy szczegół: 8-krotny zoom cyfrowy, automatyczne ustawianie ostrości za pomocą jednego dotknięcia i funkcja stop-klatki
- Proste podłączanie: Zasilanie i sygnał obrazu są doprowadzone jednym kablem USB, nie wymaga dodatkowego źródła zasilania
- Odpowiedni do prezentowania treści dwu- i trójwymiarowych: Regulowana wysokość, obrotowa głowica (90º) i nasadka z mikroskopem
- Lekki i przenośny: Łatwy do przenoszenia, waży mniej niż 1 kg, miękki futerał w zestawie
Czujnik do pomiaru pola magnetycznego
- Dwuzakresowy czujnik do pomiaru pola elektromagnetycznego (zakres +/- 10mT oraz +/- 0.2mT).
- Jest to czujnik zewnętrzny podłączany do gniazda uniwersalnego, znajdującego się w każdym dysku pomiarowym Labdisc.
- Czujnik do pomiaru pola elektromagnetycznego rozszerza zakres pomiarów każdego z dysków Labdisc i służy do rejestracji zmian pola magnetycznego między magnesami stałymi, w cewkach czy urządzeniach elektrycznych.
- Po podłączeniu czujnika do dysku oprogramowanie GlobiLab automatycznie wykrywa czujnik. Jest on wtedy widoczny na liście czujników razem z pozostałymi wbudowanymi czujnikami.
MozaBook Classroom PL - 1 rok
- W mozaBook dostępne są również zbiory treści mediateki, ponad 1000 interaktywnych modeli 3D, kilkaset edukacyjnych filmów wideo i materiałów dźwiękowych oraz zadań, które mogą wzbudzić zainteresowanie uczniów materiałem edukacyjnym.
- Podczas tworzenia systemu producent cały czas badał opinię nauczycieli. Dzięki temu system jest prosty w użytkowaniu i łatwy w obsłudze, a użytkownik znajduje wszystko tam, gdzie się tego spodziewa.
- Zeszyty i arkusze ćwiczeń programu mogą być udostępniane na poziomie szkolnym lub ogólnokrajowym, dając tym samym nauczycielom możliwość korzystania z zeszytów i arkuszy ćwiczeń innych nauczycieli.
- Program mozaBook potrafi otwierać dokumenty PDF, z których, przy użyciu interaktywnych treści programu, w kilku prostych krokach można wyczarować e-publikacje. W ten sposób nasze własne książki przemieniają się w interaktywne podręczniki.
- Program mozaBook może być używany na tablicy interaktywnej oraz na normalnym komputerze. Interfejs programu inteligentnie dostosowuje się do wymiarów urządzenia, na którym jest wyświetlany.
- Program mozaBook, wbudowane aplikacje, filmy edukacyjne, interaktywne modele 3D i ich narracje obecnie dostępne są w wielu językach, a ich wspomaganie językowe stale jest poszerzane.
Fototapeta tematyczna
personalizowana i drukowana zgodnie z życzeniem klienta
Biurka uczniowskie, biurko nauczycielskie i krzesła posiadają certyfikat dopuszczający do użytkowania w placówkach oświatowych.