Biurko nauczycielskie komputerowe Interaktin |

|
- szafka na komputer stacjonarny
- zamykana szuflada i szafka na dokumenty
- możliwość zabudowy monitora dotykowego 21.5"
|
Stolik uczniowski wyspa 6 osobowy (rozmiar nr. 6) |

|
- ergonomiczny stolik uczniowski zapewniający uczniowi przyjęcie pozycji siedzącej skierowanej o kąt min. 15 stopni od osi sali w kierunku tablicy,
- elementy wykonane z płyty wiórowej laminowanej MDF gr. 18 mm, blat grubości min. 18 mm, wykończenie grubą okleiną PCV (min. 2 mm), blenda min. 50 cm wysokości, kanał kablowy między blatem a blendą min 12cm x 12cm, przepusty kablowe, wymiary 120-130 cm x 50-60 cm, 59-76 cm,
- Stolik posiada certyfikat dopuszczający do użytku w jednostkach oświatowych.
|
Stolik uczniowski wyspa 4 osobowy (rozmiar nr. 6) |

|
- ergonomiczny stolik uczniowski zapewniający uczniowi przyjęcie pozycji siedzącej skierowanej o kąt min. 15 stopni od osi sali w kierunku tablicy,
- elementy wykonane z płyty wiórowej laminowanej MDF gr. 18 mm, blat grubości min. 18 mm, wykończenie grubą okleiną PCV (min. 2 mm), blenda min. 50 cm wysokości, kanał kablowy między blatem a blendą min 12cm x 12cm, przepusty kablowe, wymiary 120 cm x 130 cm, 76 cm,
- Stolik posiada certyfikat dopuszczający do użytku w jednostkach oświatowych.
|
Szafa KL18 dwudrzwiowa aktowa, Szafa KL19 z górą otwartą, Regał KL20 otwarty z półkami |

|
KL18: drzwi pełne, zamykane na zamek, szer. 90 x gł. 40 x wys. 185 cm
KL19: dół zamykany, szer. 90 x gł. 40 x wys. 185 cm
KL20: szer. 90 x gł. 40 x wys. 185 cm
|
Monitor dotykowy LED zintegrowany z blatem biurka nauczyciela 21.5" FullHD |

|
- przystępna ekologia - niskie zużycie mocy z najnowszą technologią LED podświetlenia oraz funkcja EcoMode
- technologia - Format 16:9 Full HD, ekran TN z technologią Rapid Response.
- monitor zabudowany w biurku - nowoczesny sposób montażu, efektowny wygląd
- cechy szczególne - automatyczna regulacja kontrastu; licznik carbon savings; naViSet Administrator 2; technologia Rapid Responce; licznik Carbon Footprint / licznik Carbon Savings; tryb ECO
- stereofoniczny dźwięk - wbudowane głośniki 2x 1W
|
Wirtualna pracownia wieloprzedmiotowa - okulary VR, jedna walizka 14 modułów dydaktycznych |

|
|
Komputer stacjonarny nauczyciela |

|
Minimalne parametry:
- Obudowa: Mini Tower lub SFF
- Procesor: Intel i3-9100
- Pamięć RAM: 8 GB
- Dysk: 256 GB SSD
- Napęd: DVD-RAW
- Możliwość pracy dwumonitorowej (HDMI, VGA)
- System: Windows 10
- Klawiatura
- Mysz
- USB
|
Dobre Krzesło obrotowe Aktin (rozmiar nr. 6) |

|
- elastyczność - oparcie umożliwia „dynamiczny" siad. Krzesło posiada miękkie siedzisko
- duża wytrzymałość - osiągnięta dzięki unikalnej technologii wytwarzania - zapewnia wielokrotnie dłuższy czas użytkowania krzesła
- komfort termiczny - innowacyjna technologia wytwarzania umożliwia powstanie płaszcza termicznego pomiędzy dwoma płaszczyznami krzesła, zapewniając komfort dla pleców dziecka i pośladków
- przyjazne środowisku - krzesło w pełni nadaje się do ponownego przetworzenia
- pozytywne opinie wiodących instytutów medycznych
|
Krzesło uczniowskie ergonomiczne Dobre Krzesło Classic (rozmiar do wyboru 4, 5, 6) |

|
- elastyczność - oparcie umożliwia „dynamiczny" siad. Krzesło posiada miękkie siedzisko
- duża wytrzymałość - osiągnięta dzięki unikalnej technologii wytwarzania - zapewnia wielokrotnie dłuższy czas użytkowania krzesła
- komfort termiczny - innowacyjna technologia wytwarzania umożliwia powstanie płaszcza termicznego pomiędzy dwoma płaszczyznami krzesła, zapewniając komfort dla pleców dziecka i pośladków
- przyjazne środowisku - krzesło w pełni nadaje się do ponownego przetworzenia
- pozytywne opinie wiodących instytutów medycznych - powodują, że to najlepsze krzesła dla dzieci do przedszkola
|
Monitor interaktywny LED 65" o rozdzielczości 4K z Androidem |

|
- nowoczesna technologia - pozycjonowanie w podczerwieni
- wbudowane Wi-Fi
- głośniki 2x 15W
- odtwarzacz multimediów
- złącze DisplayPort
- 3 porty HDMI
- zainstalowany system Android – umożliwiający pracę bez podłączenia komputera – dokonywanie adnotacji na przeglądanych materiałach oraz serfowanie po internecie
- długa żywotność - matryca o żywotności 30.000 h
- wysoka jakość obrazu (rozdzielczość Full HD), format 16:9 i duet wysokiego kontrastu oraz powłoki non-glare, zapewniający doskonałą widoczność nawet w jasnych pomieszczeniach
- prosta instalacja – wystarczy zawiesić monitor na ścianie lub statywie i podłączyć do zasilania
- wyjątkowo cienki (99mm!), mimo hartowanej szyby
- MirrorOP wbudowany odbiornik do bezprzewodowej transmisji obrazu z telefonu lub tabletu
|
Moduł szafkowy pojedynczy wiszący, otwarty, z półką + stolik roboczy 2-os. + taboret laboratoryjny obrotowy |

|
Moduł szafkowy pojedynczy:
Stolik roboczy:
- szer.120 x gł.60 x wys.76 (rozmiar 6)
|
Mikroskop uczniowski Levenhuk D2L 03M |

|
- Mikroskop umożliwia przeprowadzanie wielu eksperymentów zarówno przy pomocy dołączonych próbek, jak również własnych.
- Model posiada w zestawie kamerę cyfrową, dzięki której wyniki eksperymentów możemy zapisać na komputerze w formie zdjęć oraz filmów, a następnie podzielić się nimi z naszymi przyjaciółmi.
- Soczewki wykonane są z wysokiej jakości szkła optycznego zapewniającą wysoką przezroczystość. Pokryte są powłoką antyodblaskową, dzięki czemu obraz jest ostry i szczegółowy. Trzy obiektywy zapewniają powiększenie od 40x do 400x.
- Mikroskop posiada dwa podświetlenia LED (górne i dolne). Podświetlenie dolne umożliwia oglądanie materiału przezroczyste np. kropla wody, górne natomiast materiał nieprzezroczysty np. liście. Wykonany jest w wysokiej jakości, wytrzymałego tworzywa sztucznego.
|
Multimedialna Pracownia Przedmiotowa Biologia |

|
- 14 zagadnień
- 42 lekcji (po 14 lekcji „Powtórz wiedzę”, „Czas na test” i „Sprawdź się”)
- 787 ekrany, 531 zadania, 16 filmów, 72 interaktywne obiekty (pokazy slajdów, interaktywne ilustracje)
- 14 gier dydaktycznych
- 3 plansze interaktywne
- zestaw plansz do aktywizacji klasy przy tablicy interaktywnej wraz z przewodnikiem metodycznym
|
Interaktywne Plansze Przyrodnicze: Biologia |

|
- Pokazy ilustracji zawierające przykłady organizmów wszystkich królestw.
- Interaktywne zasoby wyjaśniające budowę organizmów i prezentujące nawet najdrobniejsze elementy roślin, zwierząt, wirusów, grzybów i bakterii.
- Symulacje rozwijające umiejętności wykonywania doświadczeń i obserwacji metodą naukową.
- Ilustracje w grafice trójwymiarowej, a na nich między innymi odwzorowanie obrazu medycznego, anatomia ludzkiego ciała i budowa wewnątrzkomórkowych struktur.
- Filmy ukazujące zwierzęta i rośliny w ich naturalnych środowiskach, m.in. filmy przyrodnicze nagrywane w siedliskach wielu gatunków ptaków.
- Fotografie w technice mikro i makro, dające możliwość zobaczenia tego, czego nie jest w stanie dostrzec ludzkie oko.
|
LaboLAB Biologia - Struktury Roślin i Zwierząt |

|
- Sposoby poznawania przyrody (pojęcia: eksperymentu, doświadczenia i obserwacji; stosowanie różnych przyrządów; wykorzystanie zmysłów do prowadzenia obserwacji; zasady zachowania bezpieczeństwa)
- Ja i moje ciało (układy budujące organizm człowieka oraz narządy zmysłów; współdziałanie zmysłów smaku i węchu; zasady ochrony zmysłów wzroku i słuchu)
- Środowisko przyrodnicze najbliższej okolicy (składniki przyrody ożywionej i nieożywionej; sposoby odżywiania organizmów samożywnych i cudzożywnych; warunki życia i przystosowanie organizmów do życia na lądzie i w wodzie; rozpoznawanie organizmów występujących w najbliższej okolicy)
- Organizacja i chemizm życia (hierarchiczna organizacja budowy organizmów; podstawowe elementy budowy komórki i ich funkcje – obserwacje mikroskopowe komórki; fotosynteza- substraty, produkty i warunki przebiegu procesu; czynności życiowe organizmów)
- Organizm człowieka ( układ nerwowy- elementy ośrodkowego i obwodowego układu nerwowego; budowa i funkcje narządów zmysłów –oko, ucho; zmysł równowagi, smaku, węchu i dotyku- umiejscowienie receptorów)
|
LaboLAB Biologia - Materia i Energia w Ekosystemach |

|
- Sposoby poznawania przyrody (pojęcia: eksperymentu, doświadczenia i obserwacji; stosowanie różnych przyrządów; wykorzystanie zmysłów do prowadzenia obserwacji; zasady zachowania bezpieczeństwa)
- Pogoda, składniki pogody, obserwacje pogody (stany skupienia opadów i osadów atmosferycznych) Ja i moje otoczenie (rośliny trujące oraz zwierzęta jadowite i inne stanowiące zagrożenie dla życia i zdrowia)
- Środowisko przyrodnicze najbliższej okolicy (składniki przyrody ożywionej i nieożywionej; wody stojąco i płynące, naturalne i sztuczne zbiorniki wodne; warstwy lasu, gatunki roślin i zwierząt w nich żyjących; grzyby jadalne i trujące – ich znaczenie w przyrodzie i życiu człowieka)
- Środowisko antropogeniczne i krajobraz najbliższej okolicy szkoły (składniki i funkcje środowiska antropogenicznego; zależności miedzy środowiskiem antropogenicznym i przyrodniczym)
- Organizacja i chemizm życia (hierarchiczna organizacja budowy organizmów; funkcje pierwiastków i grup związków chemicznych występujących w organizmach; podstawowe elementy budowy komórki i ich funkcje – obserwacje mikroskopowe komórki; fotosynteza- substraty, produkty i warunki przebiegu procesu; czynności życiowe organizmów)
- Ekologia i ochrona środowiska (związki miedzy żywymi i nieożywionymi elementami ekosystemu; określanie cech populacji wybranego gatunku rośliny zielnej w terenie; analiza oddziaływań antagonistycznych; struktura troficzna ekosystemu; obieg materii i przepływ energii przez ekosystem; sieci i łańcuchy pokarmowe; odnawialne i nieodnawialne zasoby przyrody)
- Zagrożenia różnorodności biologicznej (istota różnorodności biologicznej; przykłady gospodarczego użytkowania ekosystemów)
|
LaboLAB Biologia - Życie w Ekosystemach |
 |
- Sposoby poznawania przyrody (pojęcia: eksperymentu, doświadczenia i obserwacji; stosowanie różnych przyrządów; wykorzystanie zmysłów do prowadzenia obserwacji; zasady zachowania bezpieczeństwa)
- Ja i moje ciało (znajomość podstawowych funkcji układów budujących organizm człowieka: układu kostnego, oddechowego, pokarmowego, krwionośnego, rozrodczego, nerwowego)
- Środowisko przyrodnicze najbliższej okolicy (składniki przyrody ożywionej i nieożywionej; warstwy lasu, gatunki roślin i zwierząt w nich żyjących; warunki abiotyczne w nich panujące; zasady właściwego zachowania się w lesie; sposoby odżywiania organizmów samożywnych i cudzożywnych; warunki życia i przystosowanie organizmów do życia na lądzie i w wodzie; rozpoznawanie organizmów występujących w najbliższej okolicy;
- Środowisko antropogeniczne i krajobraz najbliższej okolicy szkoły (składniki i funkcje środowiska antropogenicznego; zależności miedzy środowiskiem antropogenicznym i przyrodniczym; wpływ zmian zagospodarowania terenu na krajobraz)
- Genetyka (dziedziczenie jednogenowe i podstawowe pojęcia genetyki)
- Ewolucja życia (procesu ewolucji organizmów i źródła wiedzy o jej przebiegu)
- Ekologia i ochrona środowiska (związki miedzy żywymi i nieożywionymi elementami ekosystemu; analiza oddziaływań antagonistycznych; struktura troficzna ekosystemu; obieg materii i przepływ energii przez ekosystem; sieci i łańcuchy pokarmowe)
- Zagrożenia różnorodności biologicznej (istota różnorodności biologicznej; przykłady gospodarczego użytkowania ekosystemów; wpływ człowieka na różnorodność biologiczną; zasady ochrony różnorodności biologicznej)
|
Wirtualne Laboratoria Przyrodnicze BIOLOGIA - szkoła ponadpodstawowa |
 |
Zawartość pudełka każdego programu:
- 25 zagadnień z podstawy programowej
- zakres podstawowy i rozszerzony (część doświadczeń z zakresu podstawowego z dodatkowymi treściami, część z rozszerzonego)
- atrakcyjne zasoby multimedialne – m.in.: filmy, animacje, wirtualne wycieczki, zdjęcia makro, symulacje 2D i 3D, dodatkowe materiały do atrakcyjnej nauki wykorzystaniem wirtualnej (VR) oraz rozszerzonej (AR) rzeczywistości
- Każdy zestaw umożliwia przeprowadzanie angażujących lekcji stacjonarnych oraz zdalnych
|
Fototapeta tematyczna |

|
- personalizowana i drukowana zgodnie z życzeniem klienta
|