Metoda Projektu pakiet – wznowienie 1 rok 978-83-943621-7-1w
Metoda Projektu pakiet – wznowienie 1 rok 978-83-943621-7-1w
Metoda Projektu pakiet – wznowienie 1 rok 978-83-943621-7-1w

Metoda Projektu pakiet – wznowienie 1 rok 978-83-943621-7-1w

Wznowienie 1 rok
Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej” zawiera opis i bazę metodyczną do 12 projektów dla klas I-III, podzielonych na 4 tematy do każdej klasy

Numer katalogowy:978-83-943621-7-1w
Ocena: ilość ocen: 0 (opinie)
Producent:HiTechnic
    Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej” to:
    • intuicyjny program multimedialny,
    • nowoczesne materiały dydaktyczne,
    • interesujące rozwiązania metodyczne,
    • narzędzie diagnostyczne.

    „Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej” zawiera opis i bazę metodyczną do 12 projektów dla klas I-III, podzielonych na 4 tematy do każdej klasy. Produkt mieści w sobie 4 typy materiałów:

    plansze interaktywne, zawierające różne typy interakcji (krzyżówki, quizy, połącz w pary, itd.). 3 części programu zawierają łącznie:
    • 12 tematów wiodących – związane z obudową dydaktyczną,
    • interakcje – różnorodne ćwiczenia wspierające naukę i zapamiętywanie,
    • 36 filmów edukacyjnych - wprowadzających w tematy wiodące każdej części,
    • ćwiczenia do nauki języka angielskiego.

    obudowę dydaktyczną – 3 części zawierają łącznie:
    • 96 kart pracy dla uczniów,
    • 72 scenariusze zajęć i zabaw dla nauczycieli,

    program nauczania, zawierający opis sposobów obserwacji dziecka pod kątem osiąganych przez nie umiejętności, przewidzianych podstawą programową,

    diagnozę uczniów, pozwala na ocenę kompetencji ucznia w środowisku edukacyjnym, bez sztucznego wyodrębniania procesu oceniania.

    Konstrukcja programu multimedialnego i obudowa dydaktyczna uwzględniają pracę z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Polecenia są czytane przez lektora, a grafiki są atrakcyjne 
    i stonowane, dzięki czemu rozwiązywanie zadań na tablicy interaktywnej jest efektywne i ciekawe dla całej klasy. Część zadań przygotowana jest w języku angielskim, dzięki czemu uczniowie ćwiczą słownictwo i wymowę. 

    Obsługa programu jest intuicyjna. Przypomina poruszanie się po stronach www. Wszystkie elementy zaprojektowane są tak, aby ułatwić nauczycielowi pracę. Elementy aktywne w grach są zawsze na wysokości dostępnej dla dziecka – nie wymagają pomocy ze strony nauczyciela. Grafiki i interakcje przedstawiają rzeczywiste obrazy - do minimum ograniczone są nierealistyczne animacje. Polecenia zadań są tekstowe i dźwiękowe. 


    „Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej”:
    • łączy zabawę i naukę wykorzystując elementy grywalizacji,
    • wspomaga nabywanie kompetencji kluczowych przez uczniów,
    • łączy świat realny z ćwiczeniami i zadaniami na tablicy interaktywnej,
    • rozwija umiejętności i uzdolnienia uczniów,
    • wspomaga realizację Podstawy Programowej w zakresie TIK,
    • kształtuje nawyk powtarzania i utrwalania wiedzy,
    • wspiera uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i ucznia zdolnego,
    • zawiera różnorodne ćwiczenia dostosowane dla dzieci w wieku 6-9 lat.

    „Metoda projektu w edukacji wczesnoszkolnej”
     poprzez różnorodne ćwiczenia i interakcje, a także bogatą obudowę dydaktyczną pozwala swobodnie realizować założenia podstawy programowej 
    w tym:
    • edukacji polonistycznej,
    • edukacji muzycznej,
    • edukacji społecznej,
    • edukacji plastycznej,
    • edukacji przyrodniczej,
    • edukacji matematycznej,
    • edukacji zdrowotnej,
    • zajęć komputerowych,
    • zajęć technicznych,
    • wychowania fizycznego.

    CECHY SZCZEGÓLNE:
    • WYBÓR SPRZĘTU – program dedykowany jest na tablicę interaktywną, doskonale sprawdzi się także na komputerze, tablecie.
    • WYKORZYSTANIE W RÓŻNYCH WARUNKACH – w domu, w szkole, podczas wycieczek szkolnych.
    • INTERNET – jeśli w Twojej szkole jest słaby Internet, nie jest to już problemem. „Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej” działa online i offline – zgraj potrzebne materiały na pendrive dołączony do zestawu i korzystaj bez konieczności połączenia z siecią.
    • PLATFORMA – pozwala na łatwe i szybkie pobieranie nowych aktualizacji lub korzystania w wersji online.
    • INTUICYJNOŚĆ - produkt jest intuicyjny i przyjazny w obsłudze dla nauczyciela. Proste użytkowanie bez instrukcji obsługi.

    PUDEŁKO Z MATERIAŁAMI:
    • kod dostępu do programu – wersja online i offline (do pobrania na pendrive lub komputer),
    • licencja,
    • pendrive do wgrania wersji offline,
    • przewodnik po „Metodzie Projektu”,
    • diagnoza uczniów,
    • naklejka do pokoju nauczycielskiego z miejscem na wpisanie loginu i hasła do platformy,

    DO WYDRUKU:
    • scenariusze zabaw,
    • scenariusze lekcji,
    • karty pracy do wykorzystania w szkole i w domu.

    Aby ocenić produkt prosimy zaloguj się


    Nie ma jeszcze opinii dla tego produktu - Twoja może być pierwsza!