Nowoczesne Technologie Edukacyjne
Matematyka bez reszty pakiet – wznowienie 1 rok
Matematyka bez reszty pakiet – wznowienie 1 rok
Matematyka bez reszty pakiet – wznowienie 1 rok
Matematyka bez reszty pakiet – wznowienie 1 rok

Matematyka bez reszty pakiet – wznowienie 1 rok

Id produktu aktin: 978-83-943621-6-4W
799 zł
netto: 650 zł

Program kupujesz zyskujesz
79 p
Dostępne dla zalogowanych Kliknij tutaj aby się zalogować
Dodaj do schowkaUsuń ze schowka
Łączna cena brutto: 799 zł

Podstawowe cechy produktu
Zastosowanie
Gry
Przedmiot
Matematyka
Kategoria wiekowa
Przedszkole
Opinie
Ocena: 0
Opis
Masz pytania dotyczące produktu?
Live chat z handlowcem
Opis
Produkty multimedialne w pełni dostosowane do infrastruktury IT szkół i potrzeb nauczyciela.
  • Programy tworzone do używania z tablicą interaktywną
  • Wersja on-line i off-line jednocześnie
  • Licencja bez ograniczeń- na wszystkie komputery, również dla uczniów!

Czy matematyka występuje w zwykłych przedmiotach i znanych Ci miejscach? Na ulicy, lotnisku, czy wsklepie? Dzięki nowej serii produktów multimedialnych „Matematyka bez reszty”, z których można skorzystać w klasie i w domu, na tablicy interaktywnej, czy tablecie, odkrywamy fascynujący świat liczb, figur, miar i wag oraz muzyki.

„Matematyka bez reszty” to trzyczęściowy multimedialny produkt edukacyjny dla szkół podstawowych, przeznaczony do nauki przedmiotów matematyczno-przyrodniczych w edukacji wczesnoszkolnej. Zawiera pakiet ćwiczeń, interakcji, zabaw, gier oraz filmy interaktywne do szybkiego i efektywnego wykorzystania podczas zajęć szkolnych.

Program obejmuje trzy części, odpowiadające zakresem tematycznym klasom 1-3 – całość jest dostosowana do podstawy programowej i umożliwia pracę z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

Grafiki i interakcje przedstawiają rzeczywiste obrazy - do minimum ograniczone są nierealistyczne animacje. Polecenia zadań są tekstowe i dźwiękowe. Ponadto nauczyciel swobodnie może zmienić język – tak, aby przejść przez dane zadanie po angielsku i powrócić do wersji polskiej.

Całość zaprojektowana jest w taki sposób, aby wszystkie elementy aktywne były w zasięgu ręki dziecka – co jest szczególnie ważne w pracy przy tablicy interaktywnej. Nauczyciel ma wiele możliwości pracy z programem. Inspiracje może znaleźć w dołączonych do produktów przewodnikach i scenariuszach zabaw i zajęć.

Postacie przewodnie „Matematyki bez reszty” są prawdziwe – mają swoje problemy, pasje, marzenia. Technologia nie musi oznaczać odrealnienia. Tworzymy połączenie z codziennością.

 


„Matematyka bez reszty”:
  • wpływa pozytywnie na interakcje między dziećmi i nauczycielem,
  • łączy zabawę i naukę wykorzystując elementy rywalizacji,
  • łączy świat realny z ćwiczeniami i zadaniami na tablicy interaktywnej,
  • ułatwia przejście od zabawy do nauki,
  • wspomaga realizację Podstawy Programowej w zakresie TIK,
  • kształtuje nawyk powtarzania i utrwalania wiedzy,
  • wspiera naukę języka angielskiego,
  • zawiera różnorodne ćwiczenia dostosowane dla dzieci w wieku 6 i 7 lat,
  • zachęca uczniów do uczenia się na błędach, a także do szukania rozwiązań, powiązań i ciągów przyczynowo- skutkowych,
  • zachęca do poznawania świata i szukania w nim odniesień do nauki,
  • zawiera sprawdzone formy utrwalania wiedzy, m.in. interakcje, zabawy, eksperymenty, filmy, quizy.

 


Trzy części programu „Matematyka bez reszty” zawierają ponad 4 500 zadań do Przygód Tematycznych, dedykowanych dla każdej z części – 
wprowadzających zagadnienia związane z matematyką, łączeni dostępnych jest:
  • 9 przygód tematycznych – np. w części I są to: Podróże, Zakupy i Pasje,
  • 54 filmy edukacyjne – wprowadzające w zagadnienia związane z matematyką i łączące je z realnym światem,
  • 27 interakcji – dających możliwość zabawy dla całej klasy np. w nauce rytmu, czy zasad kupowania w sklepie,
  • 54 ćwiczenia – pozwalające na utrwalenie wiedzy z zakresu matematyki.

CECHY SZCZEGÓLNE:
  • DWUJĘZYCZNOŚĆ – zmień język w dowolnym momencie. Dostępna wersja z językiem angielskim.
  • WYBÓR SPRZĘTU – program dedykowany jest na tablicę interaktywną, doskonale sprawdzi się także na komputerze, tablecie.
  • WYKORZYSTANIE W RÓŻNYCH WARUNKACH – w domu, w szkole, podczas wycieczek szkolnych.
  • INTERNET – jeśli w Twojej szkole jest słaby Internet, nie jest to już problemem. „Matematyka bez reszty” działa online i offline – zgraj potrzebne materiały na pendrive dołączony do zestawu i korzystaj bez konieczności połączenia z siecią.
  • PLATFORMA – pozwala na łatwe i szybkie pobieranie nowych aktualizacji lub korzystania w wersji online.
  • INTUICYJNOŚĆ  produkt jest intuicyjny i przyjazny w obsłudze dla nauczyciela. Proste użytkowanie bez instrukcji obsługi.

KAŻDA Z CZĘŚĆ PROGRAMU MULTIMEDIALNEGO ZAWIERA:

pudełko z materiałami

  • kod dostępu do programu – wersja online i offline (do pobrania na pendrive lub komputer),
  • licencję na dany produkt na całą szkołę, na rok,
  • pendrive do wgrania wersji offline,
  • przewodnik po „Matematyce bez reszty”,
  • naklejkę do pokoju nauczycielskiego z miejscem na login i hasło do platformy,

do wydruku
  • scenariusze zabaw,
  • scenariusze lekcji,
  • karty pracy do wykorzystania w szkole i w domu.

PRZYGODY TEMATYCZNE

W każdej części znajdują się trzy przygody tematyczne, wprowadzające zagadnienia związane z matematyką.


w części pierwszej są to:
  • Podróże,
  • Zakupy,
  • Pasje,

w części drugiej:
  • Dawne dzieje,
  • Polska w świecie,
  • Zawody,

 


w części trzeciej:
  • Wynalazki,
  • Zagadki anatomii,
  • Mały przyrodnik.

Każdy z tych tematów ma swoje wprowadzenie filmowe związane z nim i z 6 zagadnieniami 
z matematyki, na których skupia się dana część. Poprzez przygody tematyczne program wprowadza następujące tematy:

 


część I
  • dodawanie/odejmowanie,
  • figury płaskie,
  • miary i wagi,
  • czas,
  • liczymy dziesiątkami,
  • kodowanie,

 


cześć II
  • dodawanie/odejmowanie,
  • figury płaskie i przestrzenne,
  • miary/ wagi/ czas/ temperatura,
  • mnożenie/dzielenie,
  • własności liczb,
  • kodowanie,

cześć III
  • dodawanie/odejmowanie,
  • figury płaskie i przestrzenne,
  • mnożenie/dzielenie,
  • ułamki zwykłe,
  • zbiory,
  • programowanie.
Dodaj opinię
Twoja ocena: