Sposób reklamacji uszkodzonego towaru zależy od jego producenta i rodzaju sprzętu. Poniżej zestawienie telefonów do serwisów z podziałem na rodzaj sprzętu i producenta.

TABLICE INTERAKTYWNE:

INTERWRITE (np. IW1077, IW1279, IW2080):
Przed zgłoszeniem produkt powinien zostać zarejestrowany na stronie producenta (do 45 dni po zakupie) tutaj
Serwis firmy Interwrite działa w systemie Door-to-Door Rejestracji dokonujemy poprzez pobranie dokumentu formacie MS Word i odesłanie go pod wskazany adres.
Plik do pobrania tutaj.


ESPRIT (np. Esprit plus, Esprit DT, Esprit Go):
Zdalne wsparcie uzyskacie państwo pod nr. tel.: 664 437 354 p.Krystian Kołodziejski
e-mail: support@avsolutions.pl
Od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00–16.00

Aby zgłosić reklamację należy:
Przesłać na adres reklamacje@2x3.pl zgłoszenie reklamacyjne zawierające:
- opis uszkodzenia, zdjęcia produktu oraz jego opakowania, numer dokumentu zakupu
Wszelkie informacje uzyskają Państwo pod nr. tel.: 95 765 19 49 lub 728 844 242 od poniedziałku do piątku, w godzinach 08:00–16:00.
Zdalne wsparcie uzyskacie państwo pod nr. tel.664 437 354
 


PANASONIC (np. UB-T580, UB-T880):
Rejestracji dokonujemy poprzez pobranie dokumentu formacie MS Word i odesłanie go pod wskazany adres.
Plik do pobrania tutaj.



INTERACTIVE SOLUTION FOR EDUCATION: (np: eBoard, iBoard, IPBoard oraz GoMaxx Scola)
Zgłoszeń napraw dokonujemy na podany poniżej adres e-mailowy:
serwis@prezenter.pl
p.Sławomir Roszyk
tel: (91) 431 09 98, tel. kom: 606 354 377

PROJEKTORY MULTIMEDIALNE:


Przed zgłoszeniem produkt powinien zostać zarejestrowany na stronie producenta (do 6 tygodni po zakupie) tutaj
CSS Beskidy, ul. Emilii Plater 14, 43-300 Bielsko-Biała
tel. 33-829 82 90

REJESTRACJA DLA UZYSKANIA PRZEDŁUŻONEJ GWARANCJI LAMPY Z 6 MIESIECY DO 3 LAT Należy zarejestrować do 6 tygodni od daty zakupu.

Proces rejestracji przedłuża okres gwarancyjny lamp ze standardowych 6 miesięcy do 3 lat (maks. 3000 godzin dla lampy w projektorach serii „M”, „UM”, „P” i „V” oraz maks. 2000 godzin dla lamy w projektorach serii „PE” i „U”). Jest to uzupełnienie standardowej gwarancji, jaką firma NEC oferuje dla asortymentu swoich projektorów. To uzupełnienie obowiązuje jedynie dla projektorów z serii M, P, PE, UM i U oraz dla części z serii V i może być wykorzystane jedynie przy stosowaniu urządzeń w placówkach edukacyjnych i przez użytkowników z branży edukacyjnej.

REJESTRACJA DOSTĘPNA POD LINKIEM

//www.nec-display-solutions.com/p/hq/pl/fl/edumodel_registration/forms/edumodelregistration.xhtml?e=e2s1

 

Zgłoszeń napraw dokonujemy w firmie:
LetMeRepair Poland Sp.Z o.o., ul. Czestochowska 140, 62-800 Kalisz
Infolinia:0-801-551-251
Tel. +48 62 / 766 7771
info@letmerepair.pl
 

Zgłoszeń napraw dokonujemy w firmie:
Epson Service Center Poland
DEA Sp. z.o.o., ul. Obozowa 61, 01-418 Warszawa
Tel. 22 837 87 67
Email: serwis@dea.com.pl


ESPRIT (np. PST250X):
Zgłoszeń napraw dokonujemy w firmie:
ComplexBiuro, ul.Heweliusza 23/25, 80-890 Gdańsk
tel.58-3463424 lub 58-3059359
e-mail: biuro@complexbiuro.pl
 
 

Zgłoszeń naprawy dokonujemy w firmie:

Prime Support, E-mail: primesupport@eu.sony.com , tel. +44 1256 68 38 50 – komunikacja w języku angielskim.

Procedura zgłoszenia do Serwisu
Do wykonania naprawy w ramach kontraktu serwisowego konieczne jest dokonanie rejestracji projektora. Proces rejestracji opisany jest poniżej. Po rejestracji ważny jest numer kontraktu serwisowego. Przy kontaktowaniu się z serwisem konieczne jest podanie numeru kontraktu serwisowego. Serwis odbiera uszkodzone urządzenie na własny koszt, naprawia i odsyła również bez kosztów.

Procedura rejestracji Kontraktu Serwisowego Prime Support
Rejestracji dokonuje się na stronie internetowej: https://primesupport.sonyextra.net/register.aspx
Do dokonania rejestracji wymagana jest karta rejestracyjna załączona do nowego projektora zawierająca Agreement Number (numer kontraktu) i Security Code. Po przejściu przez rejestrację na stronie internetowej, ważnym numerem dla serwisu jest Numer Kontraktu (Agreement Number).

Procedura rejestracji Kontraktu Serwisowego Prime Support przy braku karty rejestracyjnej
W przypadku braku lub zagubienia karty rejestracyjnej możliwe jest dokonanie rejestracji na podstawie faktury. Należy napisać prośbę o rejestrację adres: primesupport@eu.sony.com podając model projektora, numer seryjny projektora, dane kontaktowe oraz załączyć fakturę za projektor. Komórka Prime Support zarejestruje urządzenie i odeśle numer kontraktu serwisowego potwierdzającego rejestrację.

Następnie klient zgłasza problem na maila: primesupport@eu.sony.com z opisem problemu, nr projektora, nr kontraktu serwisowego i danymi do zabrania projektora – adres, tel, osoba. Przyjeżdża kurier i zabiera projektor – sam projektor, bez akcesoriów.
Po naprawie odsyłają.

Dodatkowe info w języku polskim: Kontakt do Sony Europe Limited Sp. z o.o.: 0 22 520 25 75.

 

KOMPUTERY PC:

Z działem wsparcia technicznego i serwisu Acer można się skontaktować na kilka sposobów:
dzwoniąc na numer: 801 080 650
lub dzowniąc na numer: 22 471 07 77
emailem: techinfo_poland@acer-euro.com
wypełniając formularz na stronie internetowej
 
 
 
 
Zgłoszenia reklamacyjne prosimy kierować bezpośrednio do Serwisu Centralnego znajdującego się w miejscowości Zakręt, przy ul. Trakt Brzeski 89, 05-077 Wesoła 4. Reklamowane urządzenia należy dostarczać wyłącznie drogą pocztową lub spedycyjną. Przypominamy również, że komputery stacjonarne NTT można również reklamować wAutoryzowanych Punktach Serwisowych.
 
Serwis Centralny firmy NTT System S.A przyjmuje zgłoszenia reklamacji drogą telefoniczną w dni powszednie, w godzinach 8.00 do 17.00.

Przesyłki do serwisu prosimy adresować:

Serwis Centralny NTT System S.A.
Zakręt, ul. Trakt Brzeski 89, 05-077 Wesoła 4
tel. +48 22 773 62 10 
fax. +48 22 773 62 29 
e-mail: reklamacje@ntt.pl
 
Serwis Centralny NTT znajdujący się w miejscowości Zakręt przy ul. Trakt Brzeski 89, 05-077 Wesoła obsługuje jedynie reklamacje dostarczane drogą pocztową bądź spedycyjną. Serwis Centralny NTT nie obsługuje reklamacji dostarczanych osobiście.
 
Jeśli nie znalazłeś swojego modelu zgłoś swoją reklamację korzystając z formularza, który znajduje się tutaj.

 

LCDK 

Zgłoszeń naprawy dokonujemy w firmie:

LCDK Rafał Drzewiecki
Ul. Poznańska 54, Wajzd Od Ul. Wodnej 7
2-010 Pobiedziska
Wielkopolskie
79 101 70 20

Porozmawiaj z konsultantem!