L.P. | Tematyka szkolenia | Maks. ilość | Czas | Prowadzący | Uwagi |
1 | Metodyka nauki na odległość. | 15 | 5 | mgr Beata Rutkowska | ZOOM/CISCO/TEAMS/G SUITE - do wyboru. |
2 | Wykorzystanie narzędzi interaktywnych | 15 | 3 | mgr Beata Rutkowska | Proste aplikacje on-line bez logowania |
3 | Wykorzystanie narzędzi interaktywnych | 15 | 3 | mgr Lidia Kot | Interaktywny elementarz z klasą. |
4 | Wykorzystanie narzędzi interaktywnych | 15 | 3 | mgr Lidia Kot | Interaktywna matematyka z klasą. |
5 | Wykorzystanie narzędzi interaktywnych | 15 | 3 | mgr Lidia Kot | Do wyboru: biologia, fizyka, chemia, |
6 | Wykorzystanie narzędzi interaktywnych | 15 | 3 | mgr Beata Rutkowska | Proste aplikacje on-line bez logowania |
7 | Wykorzystanie narzędzi interaktywnych | 15 | 3 | mgr Maciej Piwowar | Edukator, mozaBook i inne. |
8 | Wykorzystanie narzędzi interaktywnych | 15 | 3 | mgr Beata Rutkowska | Quizlet, quizizz, learningapps, genial.ly, popplet, |
9 | Wykorzystanie narzędzi do pracy na odległość przedmioty przyrodnicze i ogólnokształcące. Historia, geografia, przyroda, język polski itp. | 15 | 3 | mgr Maciej Piwowar | Edukator, mozaBook i inne - do wyboru. |
10 | Spotkania z psychologiem: jak dbać o zdrowie psychiczne uczniów w czasie kwarantanny lub temat zaproponowany przez zainteresowanych. | 15 | 2 | mgr Małgorzata Przybyła - Pecka | Dla nauczycieli. |
11 | Jak dbać o zdrowie psychiczne dzieci/uczniów w czasie kwarantanny. | 15 | 2 | mgr Małgorzata Przybyła - Pecka | Dla uczniów i rodziców. |
12 | Szkoła w chmurze: Office 365. | 15 | 10 | mgr Beata Rutkowska |
|
13 | Opiekun pracowni komputerowej. | 15 | 3 | mgr Maciej Piwowar | Treść szkolenia do uzgodnienia. |
14 | Spotkania online z dziećmi w przedszkolu. | 15 | 2 |
| Treść szkolenia do uzgodnienia. |
15 | Pomysł na zadane kontakty z dziećmi w przedszkolu. | 15 | 2 |
| W opracowaniu. |
16 | BHP online. | 15 | 6 | mgr Dawid Kaszuba | 2 godziny online + egzamin (test) |
17 | Pierwsza pomoc. | 15 | 6 | mgr Ewelina Stasik | W tym prezentacja defibrylatora online 2 h |
18 | Metodyczne wykorzystanie tablicy i monitora | 15 | 3 | mgr Maciej Piwowar | Moduł I lub moduł II |
19 | Pracownia językowa: obsługa. | 15 | 3 | mgr Maciej Piwowar | |
20 | Jak w dobie zagrożenia epidemicznego, zgodnie z RODO, prawidłowo kształcić na odległość? Obowiązki dyrektora i kadry pedagogicznej szkoły/przedszkola. | 15 | 2 | mgr Dawid Kaszuba |
|
21 | Praca na odległość z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych: mTalent i inne programy. | 15 | 3 |
| |
22 | Logopedia na odległość. | 15 | 3 |
| |
23 | Programowanie w Scratch-u. | 15 | 6 | mgr Beata Rutkowska | Pierwsze kroki |
24 | Programowanie: Scratch Junior w edukacji | 15 | 6 | mgr Beata Rutkowska |
|
25 | Programowanie: Scratch zaawansowany. | 15 | 14 | mgr Beata Rutkowska |
|
26 | Wstęp do klasy odwróconej. | 15 | 3 | mgr Beata Rutkowska |
|
Tematyka i czas trwania szkolenia do ustalenia w trakcie negocjacji. Szkolenia mogą mieć charakter otwarty lub zamknięty.